Zhou Xiang a dormit în acea noapte acasă la Cai Wei. Inițial nu a vrut să meargă acolo, deoarece soția lui Cai Wei mai are doar trei luni până la data nașterii. Îi era teamă să nu-i deranjeze, dar Cai Wei l-a dus acasă fără să-i permită să ezite.
Cai Wei a vorbit cu directorul Wang pentru a-i comunica decizia lui Zhou Xiang. Directorul Wang a fost extrem de încântat, stipulând că Zhou Xiang trebuie să meargă la Hotelul XX pentru a participa la ceremonia de lansare a filmului de sâmbătă. La acel moment vor anunța presei schimbarea de rol.
După ce a discutat cu directorul Wang, Cai Wei l-a sunat din nou pe președintele Wang. Cei doi bărbați au vorbit mult timp. După ce a încheiat convorbirea, expresia lui Cai Wei nu arăta prea bine. Zhou Xiang știa că președintele Wang nu voia ca el să joace rolul principal. La urma urmei, el este un om de afaceri. Era preocupat de rezultatele din box-office, dar nu era încrezător să se opună acestui lucru. Se gândise că Zhou Xiang va refuza, fără să se aștepte ca el să fie de fapt de acord. Președintele Wang s-a gândit la această situație și a simțit că acest lucru avea cu siguranță legătură cu Cai Wei, așa că a fost în mod natural nemulțumit.
Cai Wei era o persoană extrem de loială frăției lor. Nu i-a spus prea multe lui Zhou Xiang, cu excepția faptului că trebuie să ajungă la timp sâmbătă. Zhou Xiang știa asta în inima lui. Îi era deosebit de recunoscător lui Cai Wei.
În acea noapte, când dormea în camera de oaspeți, telefonul lui Zhou Xiang a sunat. A ridicat telefonul și a văzut că apelul era de la Yan Ming Xiu.
Yan Ming Xiu lua rar inițiativa de a-l suna. Este rezonabil să spunem că nu este posibil să îl caute pentru că nu a mers acasă de o zi sau două, nu-i așa? Dacă ar fi așa, nu i s-ar părea și lui Yan Ming Xiu că este ceva neobișnuit?
Zhou Xiang a respirat adânc de câteva ori, simțind încă pulsațiile durerii sufocante din inima lui; a răspuns cu degetele tremurânde.
"Hei? Zhou Xiang", vocea clară a lui Yan Ming Xiu se distingea excepțional de limpede în noaptea liniștită.
"Da, eu sunt." Zhou Xiang s-a aplecat pe pat. Nu a aprins lumina. În întunericul nopții, ochii lui se uitau fără țintă la tavanul întunecat de deasupra lui.
"Unde ai fost în aceste două zile? De ce nu vii acasă?"
Zhou Xiang a rostit slab: "Am lucruri de făcut".
"Unde ești? De ce nu m-ai sunat să mă anunți că nu vii acasă? Întoarce-te chiar acum".
Lui Zhou Xiang îi era puțin greu să respire. S-a ridicat în șezut și a încercat cu greu să respire adânc înainte de a se forța să rostească aceste cuvinte ulterioare: "Nu mă voi întoarce deocamdată. De îndată ce te muți, anunță-mă". Zhou Xiang a simțit că trupul său devine apatic. Nu se gândise niciodată că el va fi cel care va lua inițiativa de a pune capăt relației lor într-o zi. Credea că îl va implora fără rușine pe Yan Ming Xiu să rămână până când Yan Ming Xiu nu va mai vrea să se uite la el.
Telefonul a rămas în tăcere și apoi vocea înfiorătoare a lui Yan Ming Xiu s-a auzit încet: "Despre ce vorbești?"
"Am spus să mă anunți când te muți ca să pot merge acasă."
"Știi despre ce naiba vorbești? Zhou Xiang. Mă dai afară?! Chiar mă dai afară!"
Fără să-l vadă de fapt, Zhou Xiang știa și cât de furios este Yan Ming Xiu de cealaltă parte a telefonului. Din fericire, nu a fost nevoit să-l vadă cu ochii lui. Doar prin intermediul telefonului, putea deja să simtă cum îi amorțește scalpul.
Zhou Xiang a spus cât se poate de calm: "Yan Ming Xiu, te-am primit cu toată inima, dar cum mă tratezi tu, știi clar în inima ta. Pleacă din casa mea. Consideră că sunt un zgârcit fără rușine, hai să ne despărțim pașnic".
CITEȘTI
PROFFESIONAL BODY DOUBLE
RomanceZhou Xiang nu știa dacă Dumnezeu îi dădea o a doua șansă de a trăi pentru că voia să-i acorde o grijă suplimentară sau era pentru că nu se luase destul de mult de el. Altfel, cum se putea întâmpla ca atât în cariera sa de divertisment, cât și în afa...