12/03/2024, salı
Merhaba♡
Arkadaşlar... Şaka gibi ama 30 günlük challenge'ımın son günündeyim. Tabiki bu bitti diye diyet bitti demek değil, aklımda farklı planlar var yarın ölçümden sonra anlatacağım ve birazcık sohbet ederiz. Fakat sürekli diyete başlayıp 1 hafta anca dayanan biri olarak 30. günü görmek beni aşırı motive etti.
Saat 5te sahur için uyandım. Yulaflı ve kaşarlı omlet yaptım, yanında 4 adet yeşil zeytin, birazcık salata. Ailem kendisine ev yapımı lavastan kaşarlı tost yapmıştı, 1 lavaş da ben yedim fjdhdkjf En son da 3 tane hurma ve 1 bardak süt. Birazcık da su içtim.
Bugün spora gitmedim, evde ip atlamayı düşündüm.
Öğlen 1 gibi 500 tane ip atladım. Atlarken zorlanmadım hatta 1000e çıkarım diyordum ama sonrasında çok kötü oldum. Karnım çok acıktı ve midem yandı. Tüm gün zor geçti benim için.
Saat 3 gibi annemle markete çıktık, birazcık yürüyüş yaptık. Eve gelince gerçekten vakit benim için çok zor geçti.
İftar vakti biraz açlığa mağlup oldum. Önce hurma ve su ile orucumu açtım, sonra 1 kase tavuklu arpa şehriye çorbası içtim. Gerçekten az bir şey 2-3 yemek kaşığı kadar falan pirinç pilavı yedim. Yanında da fırında köfte ve patates ama sulu değildi. Ve az bir şey ketçap mayonez sıktım 🫣 Aslında sos kullanmasaydim iyi olabilirdi ama canım çekti. Hatta gazlı içecek vardı ama kendimi tuttum içmedim 💪🏻 3 bardak su ictim😅 1-2 küçük brokoli haslamasi yedim.
Zaten şişmistim. Teravih vaktine kadar midem rahatlasın diye bekledim. Sonra teravihe gittik, sonrasında yürümek isterdim ama hava yağmurlu ve soğuktu...
Saat 10 buçuk gibi de açlığa dayanamadım ve birazcık brokoli haslamasini yogurtlayip, salçalı sos dökerek yedim. Yanında yeşil zeytin ve 1 bardak ice tea...
İyisiyle kötüsüyle 30 günü bitirdim. 10 günün sonunda mükemmel bir sonuç almış miyimdir? Sanmıyorum. Fakat benim için çok güzel bir deneyim oldu, disipline girdim. 30 gün öncesine göre şuan daha hafifim, daha da ilerledim sonuçta. Belki 30 gün önce başlamamış olsaydım şuan hala kilolarim yüzünden zorbalığa uğruyorum diye ağlıyor olacaktım.
Size kilolarim sebebiyle neler çektim, neler yaşadım anlatmak isterim fakat yarın tarti günüm. Tartı sonuçlarını paylaştıktan sonra güzel bir sohbet bölümü atacağım, sonrasında da ramazan ayı planlamasını paylaşacağım.
Heyecanlıyım, yarını merakla bekliyorum. En olmadı o tartıda 63lü sayıları görmek istiyorum..
Sizin gününüz nasıl geçti?
Yarın görüşmek üzere 🦋🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
Non-FictionMerhabalar, 21 yaşında bir kızım ben. Çocukluğumdan beri fazla kilolarım çevrem tarafından alay konusu oldu. İstediğim hiç bir kıyafeti gönlümce giyinemedim. Hiç bir fotoğrafta kendimi beğenemedim. Her defasında başladığım diyet serüvenlerim hüsranl...