Merhaba♡
Çok şükür 30 günün sonuna geldik, bu süreç benim icin bazı günler kolay bazı günler zorlayıcı gecti. Açıkçası bu 1 ay çok dikkat edemedim, zaten bölümlerde gördüğünüz gibi kac kez arkadaşlarımda kaldım, diyetimin dışına çıktım. O günlerde kendimi çok suçlu hissettim, gece yatağa yattığımda hep pişman oldum, kendime kızdım.
İnstagramda görüyorum, millet diyetteyken dışarı ciksa ya da birine gitse bile ya öğününü yanına alıyor ya da dikkatli yiyor. Ben niye şartlar bir tık zorlastiginda hemen diyetten kaçıyorum bilmiyorum. Kendimi bu konularda çok suçlu hissediyorum.
Onun dışında kaç kez diyet dışına çıksam da sporumu aksatmadigim ve ertesi gün diyete kaldigim yerden devam ettiğim için mutluyum. Demek ki en azından bu konuda iradem sağlammış. Önceden spora devam edemezdim ama şuan spora gitmediğim zaman eksiklik hissediyorum. Ramazan ayında pilatese ara verdim ve her gün acaba çok zorlamaz mi gitse miydim diye kendi kendime düşünüyorum.
Bu süreçte çevrem beni birazcık olumsuz etkiledi. Ben uzun bir süredir ailemle aynı masaya oturup yemek yemiyorum, kendi tabağımı alıp, odamda masada yerdim. Nedense sevmiyorum. Geçtiğimiz günlerde bir sabah ailemle kahvaltı yapayım dedim ve babamın "He he onu ye hemen git tartil bakim kaç kilo verdirmiş, o kadar spora gidiyorsun az kilo vermişsin, kendini aç bırakıyorsun, pek kilo vermemişsin" gibi laflarıyla kahvaltı bana zehir oldu.
Evet, normal insanlara göre bir tık yavaş kilo verdim ve az verdim ama bunun sebebi bir hastalığımdan kaynaklı, bunu diğer bölümde anlatacağım. Ayrıca ben aç kaldığımı da hissetmiyorum, genel olarak iyi hissediyorum.
Sohbet konusuna bu bölümde pek girmeyecektim ama yine girdim, diğer bölüm uzun bir şekilde içimi dökerim.
Gelelim ölçümlereeeee💐
Başlangıcım böyleydi:
Kilo: 66.4
Yağ Oranı: 34.06
Yağ Ağırlığı: 22.6
Vücut Yaşı: 3130 Gün sonunda ise:
Kilo: 63.3
Yağ Oranı: 32.05
Yağ Ağırlığı: 20.3
Vücut Yaşı: 31Toplamda 3.1 kilo vermişim. Bunun 2.3 kilosu yağdan gitmis. Açıkçası coook mutlu etti bu sonuç beni.
Bu arada ben başlangıçta ve 10. günde mezura ile ölçememiştim. 20. Gün de ölçtüm, bu sonuçlar sadece 10 günlük sonuçlar:
Bel ( En ince yerden ) : 77 cm - 76 cm
Göbek deliği: 90 cm - 88 cm
Kalça: 100 cm - 99 cm
Göğüs: 96 cm - /
Sag bacak: 57 cm - /
Sol: 55 cm - /
Sag alt bacak: 34 cm - /
Sol: 34 cm - /
Sag kol: 29 cm - 28 cm
Sol: 29 cm - 28 cm
Omuz: 104 cm - /
Bogaz: 33 cm - /Bu arada ölçümleri gerçekten doğru aldım mı bilmiyorum, göğüste küçülme yok gözüküyor ama ben küçülmüş gibi hissediyorum. Bunlar 10 günlük sonuçlar illaki daha fazla incelmisimdir🫰🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
NonfiksiMerhabalar, 21 yaşında bir kızım ben. Çocukluğumdan beri fazla kilolarım çevrem tarafından alay konusu oldu. İstediğim hiç bir kıyafeti gönlümce giyinemedim. Hiç bir fotoğrafta kendimi beğenemedim. Her defasında başladığım diyet serüvenlerim hüsranl...