1# ~Değişim~

197 12 0
                                    

"Seni seviyoruz tatlım" dedi annem. Ardından yanağıma masum bir öpücük kondurdu. Sıra babama gelince "Küçük prensesim" diyerek gülümsedi ve içten bir şekilde sarıldı. Kararlıydım. 3 aylık bir süre bile olsa gidecektim buradan. "Ben de sizi seviyorum" dedim ve dolan gözlerimin buğusundan onlara son kez bakarak gülümsedim. Evet, onları çok özleyecektim ama yaz tatilimi kesinlikle burada geçirmek istemiyordum. Ardından uçaktaki yerimi aldım ve düşünmeye başladım.

************************

Ozan. 3 yıllık sevgilim. Okulun kapanmasına 1 ay kala ayrılmıştık. Çünkü en yakın arkadaşım Selin'le beraber görmüştüm onları. Sarılırken. Geri kalan 1 ayda da okula devam etmemiştim. Bunu gerçekten kaldıramazdım. 3 yıl önce o okula ilk gittiğimde yanıma gelip "Selam ben baş belan" deyip tanışmıştı benimle. Kısa sürede çok yakın iki arkadaş olmuştuk. Gizlimiz saklımız hiç olmamıştı. Sonra beni Ozan'la tanıştırdı. Ozan'la da 1-2 aya kalmadan sevgili olduk. Onu gerçekten çok seviyordum. 2 yıl güzel geçerken son yılımızda sık sık tartışmaya başlamıştık. Garip davranıyordu ve ben bunun farkındaydım. Yine de bu şekilde biteceğini hiç düşünmemiştim. Onları o şekilde gördükten sonra dünyam başıma yıkıldı. 1 ay okula devam etmedim, kendimi odama kapattım. Hayata küstüm adeta. Doğru dürüst yemek yemedim. Elbette kendime işkence ettiğimin farkındaydım ama insan üstünden zaman geçmedikçe anlamıyor hatasını...

Bu düşüncelerimden sıyrılıp yeni aldığım günlüğümü çıkardım. Benimle birlikte günlüğüm de yenilenmeliydi. İlk sayfasına bir şeyler karalamaya başladım.

"Selam günlük. Ablamın yanına gidiyorum. Yaz tatilimi orada geçireceğim. Umarım benim için iyi olur. Sana haber vereceğim."

Günlüğümle hep arkadaşmışım gibi konuşurdum. Selin bunu çok saçma bulurdu ama ben severdim. Derin bir "Offf" çekerek geçmişe dair her şeyi unutmak istedim. Yeni bir başlangıç yapmak istedim. Ve gözlerimi kapattım...

RUHSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin