Hikaye tamamen kurgudan ibarettir. Umarım okurken kendinizden bir parça bulursunuz ve beğenirsiniz. Elbette bölümleri okuyanlardan ricam lütfen yıldıza basmayı unutmayın. Sevgi ve saygılarımla AliMehmed7
Yıl 2015 mayıs ayının sonları hava çok sıcaktı neyseki akşamdı okuldan yeni çıkmıştım arabama doğru yürüyordum doğrusu külüstür dersek daha iyi yinede hala iş görür.
Bir an gözüm sağıma kaydı bir anne oğlunu okulun bahçesindeki salıncağa bindiriyordu. Gözlerim doldu geçmiş bir anlık gözümün önünden geçti arabama ulaştım kapısını açıp çantamı içeriye atıp arabaya bindim ve çalıştırıp eve doğru yol aldım. Evden çokta uzakta değildi okulum.
Bu arada tanışmayı unuttum ben Selma Çakır edebiyyat öğretmeniyim. 4 yıl önce gerçekten çok sevdiğim 3 yıllık ilişki yaşadığım birisiyle evlendim çocuğumuz olmuyor diye benden boşandı.
Bende bir daha kimseyle aile hayatı kurmamak için hiç bir zaman hiç kimseye o gözle bakmadım. Taki bugüne kadar ben nerden bile bilirdim böyle olacağını ama Allahın işine akıl sır ermez.
Kafam çok doluydu yine öğrenciler derse iyi hazırlanmadığından bugünkü sözlüden çoğu düşük not almıştılar. Zaten asabiydim ki, normalda ben hiç kendimi kaybetmem ama bugün hey heylerim üzerimde, onun üzerine birde karşımdaki arabayı görmeyip direkt toslamam bir oldu ya benim kadar küçük birisi bile bir arabayı göremiyor, hem de bir cip, benim hatamdı.
Arabadan hemen indim. Diğer sürücüde indi. Sanırım özel şöfördü.
"Özür dilerim beyefendi gerçekten ne kadar tutarsa ödemeye hazırım." Gülümsedi"Bu külüstürle bir de paran mı var seninde bu arabanın masraflarını karşılayacaksın?" Dedi ben kendimi savunmak için bir şey diyecekken arabanın arka kapısı açıldı biri arabadan çıktı. Bize doğru baktığını gördüm.
Aslan: "Hasan o nasıl konuşmadır öyle insanları yargılamak sana mı kaldı?
Hanımefendi siz bizim arabanın işlemlerini hall edin bende sizinkini hall edeyim olurmu?"Kadının yüzüne baktığımda gözlerimiz kilitlendi bu nasıl bir kadın böyle gözleri bal sarısına benziyordu. Gerçekten çok güzel renkdeydi ama kim bu kadın?
Kahverengi saçları uzun boyu ve dolgun dudaklarıyla adeta günaha çağırıyordu. Hemen gözlerimi aşağı indirdim ama indirmeden kadının kızardığını gördüm. Demekki, onun içinde de bir şeyleri oynatmayı başardım.
Selma: "Tamamdır beyefendi ibanım burda buyrun."
Tam kafamı kaldırdığımda bir çift kahverengi gözlerle karşılaştım cool birisiydi belli ki, kendi vücuduna önem veriyorduki, bu kaslar dışardan bile belli oluyordu, ama gözlerine vurulmuştum içinde büyük bir acı vardı, tıpkı bende olduğu gibi gözleri tamamen sisle kaplıydı çok derin bakışı vardı. Kendimi topladım ve elimle yazdığım kağıtı uzattım.
Elimden aldı eli sıcacıktı.
"Bu arada hanımefendi buda benim numaram adım Aslan bana bu numaradan ulaşa bilirsiniz." dedim.
Elimi uzatıp numarayı verdim.
"Memnun oldum bende Selma akşama kadar parayı hesabınıza yatırırım miktarı belirleyip bana gönderin." dedim ve ikimizde arabalarımıza bindik.
Aslan: "hasan bir daha nerde olursan ol kimseyi üzerindeki için yargılama belki de onun için kıymetlidir, hadi sür arabayı kendim tamir edicem. Bizim galeriye sür."
Hasan arabayı çalıştırıp yola çıktı. Yol boyu o kadını düşündüm o gözleri düşündüm. Kafamdan hiç çıkmadı. Telefonum çaldı annemler arıyordu.
Açtım."efendim annem nasılsın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat
RomanceBir tarafta boşanmış Selma kendine kapanık, hayatla bağı kopmuş... Peki hayatına bir kapı açılıp içeri biri girerse ne olur? Diğer tarafta ailesiyle sorunları olan kendi başına türkiyenin bir numaralı iş adamı olan Aslan Çınar uyuyamama hastalığı va...