Büyük kararlar

92 6 0
                                    

Bakalım bu iki gencin bilmediyi gerçekler neymiş?

Verilen karara Aslanın ailesi nasıl karşılık vericek?

Selma hanımı evinden arabayla aldım ve yine o ormandaki gittiğim yere götürdüm, 3 saatimiz vardı sonra benim işim vardı zaten.

Restorana ulaştık küçük bir yerdi.
Arabadan indik tam içeri geçiceğimiz sırada selma hanım konuştu.

"Aslan bey önce yürüyelim sonra kahvaltı yaparız olurmu?"

"Tamam olur neden olmasın hadi gidelim."

Yan yana orman yoluna girdik. Benim üstümde sportif giysiler vardı günlük giydiyim giysiler ama Aslan bey takım elbise giymişti mavi renkte çok güzel duruyordu üstünde.

Selmanın üstünde beyaz kot ve gri bir pantalon vardı bide ayaklarına da bot giymişti güzel duruyorlardı kombini iyi yapmıştı.

"Buyur seni dinliyorum Selma."

"Bak Aslan madem sen Selma dedin ve resmiyeti kaldırdın o halde bende Aslan olarak konuşayım.

"Buyur tabii ki."

"Senin ne konuşacağını bilmiyorum ama ben sana tüm önemli şeyleri anlattım ve sende eğer gerçekten her şeyi söylediysen benim bir sorum olacak sana?"

"Bak Selma benim bir tek sırrım kaldı ailemden başka etrafımdaki kimse bilmiyor bu sırrı sana 2 günde tanıdığım birisinin gözlerinde saçlarında ve dudaklarında kaybolduğum için bunu açıklamak istiyorum."

Selma
Donup kaldım ne dedi o beni beğenmiş bende kaybolmuşmu? Eminim yanaklarım açıkta kalan boynum kızarmış durumdaydı.

"Bak bende bir hastalık var ben uyuyamıyorum sadece haftada bir gün gece gündüz uyuyorum.

"Diğer günler uyuyamuyorum, çaresi var ama iyileştiğim durum buraya kadar, eğer benle bir yola çıkmak istiyorsan bunu bilmeni istedim. Ne de olsa yola çıktığın kişi hakkında her şeyi bilmen gerekir."

"Yani ailem bu yüzden beni istemiyor beni bu yüzden yıllarca akıl hastanesine kapattılar, ben iki yıldır ilaç kullanmıyorum."

"Ailem yüzden onlar beni eksik sanmasınlar düşünerek kendi şirketimi kurdum bu sayede ayaklarım üstünde dura biliyorum. Sadece bunu bilmeni istedim bu kadar hayatımın sırrı senin ellerinde."

"Bak Aslan ben zaten cevabım hazır gelmiştim senden bir isteyim olacaktı, benim için sorun yok 1 gün uyuman bana bir problem olmaz zaten ikimizde içimize kapanık insanlarız.

Senin böyle olman normal belli ki, aktif hayatın olsada; hastalığın seni tüketiyor uzun seyahatlere çıkamıyorsun değilmi?" Güldü doğruyu söylüyordum.

"Evet uykusuzluk insanı deli ediyor. Ama başka çarem yok, hayata devam etmem gerekiyor. Söyle bakalım isteyini."

"Aslan direkt konuya giricem eğer sende istersen evlenelim, bak ne isteme, ne nişan, ne düğün, ne de balayı istemiyorum, tamam mı?"

"Sadece artık bir yuvam olsun istiyorum ve bu sefer bodoslama dalıyorum tabii sende istersen bir birimize alışmamız zaman alacak, ama işe yarayacak alışıcaz, yani ben öyle düşünüyorum."

Aslan

Biraz şok olmadım değil, yalan yok beklemiyordum güven problemim var demişti, ama evlenmek istiyor diliyle dedi yaaa bodoslama dalıyorum dedi demek ki, her şeyi göze almış tamam da bu çok riskli bir birimizin hikayesini biliyoruz zaten, ama evde nasıl hayatımız var bilmiyoruz.

Yeni hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin