Serpil sabah kalktığında dün gece aklına geldi ama bu sefer Serpil için yeterli değildi saat daha 5ti. 3 saat uyumuşlardı Toygarla.
"Toygarr gerçekten bu kadarmı? Sadece 2 saatmi moddanmı düştün sen?" Toygar yüzünü bana döndü. Yorulmuştu yüzünden belliydi.
"Noldu karıcım beyenmedinmi?" Nefesim biraz düzensizdi. 5 dakikaya toparlardım herhalde dedim içimden
"Ya adamlar karılarıyla 6 saat bilemedin 7 saat sevişiyorlar sen 2 saat sadece öylemi?"
"Senden kimse gibi olmanı istemiyorum. Çünkü sadece benim toygarımsın ama bana da güzel bir zevk yaşatmanı isterim, çocuklar için korkuyorsan korkma sesimi çok çıkarmam ama içimden geçmeni istiyorum ve morluk bırakma. Ben 4 cü çocuğa bile bakarım. Bide senin kendi işini kurmanı istiyorum ve tabii beni çok sevmeni."
İlk defa Serpil benimle böyle konuşuyordu. İlk defa sevdiyim kadın bana gelmişti, ben yıllarca güçlükle Serpille birlikte olurdum. Arrık beni kimse tutamazdı. Sırtımı yatak başlığından çektim serpile döndüm.
"Tamam Serpilim sen nasıl istersen işimi büyütücem zaten paramı yeteri kadar biriktirdim. Eğer sen istiyorsan korkmuyorsan ben seninle her zaman çocuk yapmak isterim çünkü çocukları severim ailemiz geniş olsun isterim. Bugünden sonra gün aşırı sevişiyoruz o zaman."
Serpil gülerek kafasını salladı.
"Kendini çok yorma kocamın sakatlanmasını istemem. Şimdi 2 saatin var." Dedim ve yorganı üstümüzden attım.+18 var dikkat
Toygar üzerime eğildi dudaklarımızı birleştirdi, öyle bir iştahla öpüyorduki kendimi durduramadım ve dilimi toygarın ağzına ittim. Yok artık tadı farklıymış şimdiye kadar dilimi kullanmazdım. Toygar kendini biraz daha bastırdı. Elleri enseme gitti beni iyice kendine bastırarak ön sevişme yapıyordu. İnlemelerimiz dudaklarımızın arasında kayboluyordu. Tamda o zaman vajinamın içinde bir şey hissettim. Aman Allahım 2 parmağınıda içime sokmuştu. Çığlık atmıştım ama sesimi içimde hapsetti. O kadar hızlı bir şekikxe içeriyi oyalıyorduki kendimden geçecektim neredeyse. Gözlerim büyüdü toygar dilini birazda içeri itti iyice ağzımı istila ettikten sonra dudaklarımızı ayırdı.
Parmaklarıylı içerde hızla oynuyordu ve tabii ki boynumu öpüp yaladığı sırada çığlıklarımı bastırmak için elini ters bir şekilde ağzıma kapattı parmaklarıyla içeride git gel yapıyor beni iyice azgınlaştırıp zevk veriyordu sularımın çoşarak aktığı hissettim bir noktama basılı tuttu baş parmağını, belim kıvrıldı sesim içime kaçtı ve gözümden bi damla yaş aktı ve parmağını geri çektiğinde sularım akmaya başladı o yüzden dudaklarını hemen boynumdan çekip aşağıya eğildi ve ağzını vajinama sabitledi. Diliyle yalayarak sularımı içti haykırmamak için ellerimle çarşafı sıktım. Daha sonra ayaklandı önce yine üzerime uzandı ardından tekrardan dudaklarıma yapıştı ellerimi tutarak kafamın üstünde birleştirdi ve yuttuğu sularımı ağzıma boşaltdı biraz tuzluydu ama çok güzeldi tadı. Ben kendimi kendi suyuma kaptırmışken penisini içime yavaşça ittiyini hissettim ama beni öptüğünden çok fazla ses çıkarmadım. Hiç böyle bir şey beklemiyordum benimle öpüşüyordu ama çok hızlı bir şekilde git gellerde yapıyordu.
"Toygar biraz daha hızlan lütfen memelerimide öp ve kalçalarıma şaplak at." Dememle hızlanmaya başladı, dudaklarımdan ayrıldı memelerimi avuçlamaya başladı memelerim son yaptığından sonra kendilerini belli edercesine sızlamaya başlamıştı inlemelerim artmıştı yine dudaklarımı kapattım. Kendimi tutmaya çalıştım İçimden çıktı ve ters çevirdi diz üstü kalktım ve belimi eliyle yatağa bastırıp arkadan yaklaştı penisiyle yine içime girdi bu sefer şaplak atmaya başladı ve bu sefer daha sertti içime girip çıktıkça sesler geliyordu tabii normal benim inlememle onun hırıltıları odayı sarmıştı kendimizi kaybetmiştik. Üstüme eğildi memelerimi elleriyle sıkıp bırakıyordu penisi içerde sularımla birlikte kayganlaşmıştı o yüzden içime girip çıktıkça sesler çıkıyordu. İnlemesi vahşileşmişti saçlarımdan yapıştı yıllardır istediğim şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat
Storie d'amoreBir tarafta boşanmış Selma kendine kapanık, hayatla bağı kopmuş... Peki hayatına bir kapı açılıp içeri biri girerse ne olur? Diğer tarafta ailesiyle sorunları olan kendi başına türkiyenin bir numaralı iş adamı olan Aslan Çınar uyuyamama hastalığı va...