Sezon finali (Belirsiz gelecek)

17 1 0
                                    

Evet sevgili arkadaşlar sonunda sezon finali bölümüne gelmiş bulunmaktayız. Bazı karakterlerin hikayelerini bitirmek zorunda kaldım. İsteyen kendi hayal dünyasında onlara güzel bir sonsuzluk düşüne bilir. İnşallah 2ci sezonumuz farklı ilerleme gösterecek her kese iyi okumalar dilerim.

Hilayemiz farklı başlaya bilirdi. Ama nedense böyle başladı Selma bugün hastaneden çıkıyordu. İkimizde mutluyduk ama yinede bende biraz hüzün vardı yani selmaya yaşattığım o stresten dolayı üzüntü duyuyordum neyseki hemen ilaçlarımı doktora gidip yazdırdım yeniden, ama sağolsun can dostum sadece haftada bir ilaç içmemi istedi o gecede uyuyacaktım. Selmanın anne babasıyla görüşmüyoruz onlara haber veremedim, çünkü şu anda selmanın kardeşiyle ilgili bazı problemler var. Ama durumları iyi yakın zamanda tekrardan karşılaşıcaz. Selmanın onları bu kadar çabuk kabullenmesi beni biraz korkuttu desem yalan olmaz. Yani gerçekten selmadan böyle bir atak beklemiyordum ne de olsa ama özlem ağır bastı herhalde, sonunda oda gerçek ailesine kavuştu önemli olan buydu bence zamanla her şey yoluna girecekti ilk evladımızın oğlumuzun gelmesine az kaldı zaten.

Bugün eve geçiyorduk selma tehlikeyi atlatmıştı ya da biz öyle olduğunu  sanıyorduk. Selmayla birlikteydim, arabadaydık onu arka koltuğa oturtmuştum, rahat bir şekilde uzanmıştı koltuğa kendim arabayı kullanıyordum aynadan onu dikizliyordum uzaklara dalmıştı nedendir bilinmez soru sorduğumda hemen bana döndü.

"İyimisin Selmam?"

"İyiyim merak etme bir şey yok Aslan yola dikkat et sen."

"Tamam merak etme sen rahat ol keyfini çıkar manzaraların. Hem siz iyi olunda gerisinin önemi yok. Hem az kaldı eve varınca rahat nefes alırız artık."

Müzik açtım arabada güzel bir müzik barış mançı "gel gör beni aşk neyledi" selma gülümsüyordu yolu yarılamıştık. Kendi kendine okumaya başladı. Eve vardığımızda onu yavaşça içeriye aldım kapıyı kapatıp odaya çıkardım selmayı yatak odasına geçtik yatağa yatırdım üzerine dolaptan pike getirip örttüm.

Neyseki müzik kutusu falan vardı odada. Bana baktı

"Aslan hayatım sen müzik kutusuna bir disk koysan müzik dinlesem yatakta otururken?"

"Tamam hayatım sen nasıl istersen öyle olsun. Yatağın yanı başında fenerin yanında büyük bir müzik kutusu vardı içine disk yerleştirdim karışık sakin tonda ardından düymeye bastım müzik okumaya başladı amerikan türden müziklerdi."

Ayaklandım ve selmaya baktım işte şimdi rahatlamıştı bende biraz kendimi toplamıştım sonunda

"Selmam ben yemek hazırlayayım aşağıdayım yardım gerekirse beni çağır gelirim."

"Tamam iyiyim ben hadi sen git kendine dikkat et kocamı sağ salim isterim." İkimizde güldük ardından ben odadan ayrıldım.

Aşağıya indim mutfağa yöneldim karıma ellerimle güzel bir yemek hazırlamak için domates salçasını çıkardım, yağı patatesleri ve bazı önemli qidaları.  Su aldım elime tuz soğan güzel bir çorba hazırladım. Yemeyi pişmeye bıraktım ve yukarı odaya çıktım. Selma uyumuştu üzerini iyice örttüm ve yemeyi götürüp masaya bıraktım.

Selmanın yanına uzandım saçlarını güzelce sevdim yüzünü okşadım. Yanaklarından alnından öptüm yüzünde hiç bir şey yoktu makyajın hepsi 3 günde temizlenmişti. Onu öylece bıraktım müziyide kapattım ve kalkıp bilgisayarı açtım tuğçenin bana gönderdiği evrakları elektronik formatta imzalayıp mailine tekrardan geri yolladım.

Bir mesaj daha yazdım ve bilgisayarı kapattım. Selmaya döndüğümde uyanmıştı. Yanına gittim sırtını dikelttim ve yemek tepsisini karşısına koydum. İstemesede zorla yedirdim. Yemeyin yarısını yedi. Kaşığı elimden aldı ve çorbanın içine bıraktı.

Yeni hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin