Neler oluyor? +18

74 3 0
                                    

Bölümde yetişkin içerik vardır.+18 sahne okumak istemeyen geçe bilir.

Gözlerimi açtığımda Aslan yanımdaydı bilgisayarla meşguldü başımı omzundan kaldırdım bana döndü. Gözleri kızarmıştı ama yorgun değildi. Yerimde dikleştim iyice kendime geldim.

"Selmam uyandın sonunda neredeyse 6 saattir uyuyorsun 10 dakka sonra inişe geçiyoruz. Hadi toparla kendini."

Gözlerim açıldı "nasıl yani o kadar uyumuşmuyum ben eee akşam olmuştur artık türkiyede."

Aslan gülerek "eee yani artık kalkta kendine gel akşamda olsa herhalde uçak indiyinde gazeteciler tepemizde olacaklar, herhalde onlara böyle görünmek istemezsin."

"Neee nasıl piste kadar girerlermi?"

"Bazen oluyor tabii ama en çok bavullarla dışarı çıkarken tutuluyoruz onlara." dedim ve bilgisayarı kapatıp ayaklandım ve eşyalarımı toplamaya başladım. İkimizde kendimizi topladık üzerimizdeki giysileri deyiştik hemen,  tualete ya da yatağa gerek duymadan.
Artık hazırdık yerlerimize oturduk.

"Bak canım Selmam bundan sonra okulda da seni benim eşim olarak tanıyacaklar. Ben seni kısıtlamam ama daha öncede konuştuk arabanı deyiştirelim senin arabanı iyice kontrolden geçirip en iyi parçalarını toplayıp tam teşekküllü vaziyyete getiririm ben."

"Bundan sonra her şeyin lüks olacak giysilerinde, tabii ki kendin bilirdin ama çalıştığım firmaların elbiselerini giymeni isterim."

"Aslan senden tek isteğim deyişmemen ben biliyorum bu hayata adım attıysam, senin gibi ünlü bir iş adamıyla evlendiysem elbette tanınıcam, her zaman giydiğim,söylediğim her söze dikkat etmem gerekli, her yaptığım hareket ve sözle seni temsil edicem ki, zaten evliliklerde de böyle oluyor herkes eşini yansıtıyor."

"Ne demek istediğini anladım Selma ben zaten bakmayacaktım, ama bundan sonra senden başka hiç bir kadına bakmıycam zaten bakamıyorum çünkü sen bana hayat verdin, beni kör kuyulardan çıkardın."

"Benim güzel karım sana nasıl teşekkür edicem bilmiyorum. İyiki benim eşimsin. Seni seviyorum." Ellerimle yüzünü avuçladım yavaşça dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdim. Sakince öpüşüyorduk Selmanın gözünden yaş süzüldüğünü hissettim çekilmek istedim ama izin vermedi biraz daha yaklaştı. Ayrıldığımızda.

"Seni seviyorum Aslan. Hayatımda ilk defa biri bana seni seviyorum diyor."

Selmayı kendime çekip sarıldım.
Ayrıldığımızda parmağımla göz yaşını sildim gözünden öptüm. Gülümsedi.

Ben böyle sevilmeyi nasıl hakkettim. Aslan gözümden öptüğünde içim titredi ona olan güvenim sevgim tazelendi. Eğilip boynumdanda öptü. Daha sonra geri çekildi.

Çünkü kemer sinyali geldi inişe geçiyorduk.

"Eve varalım ben o açıkta kalan gerdanlığın işine bakıcam." demesiyle gülmem arttı. Demek ki, pınar doğruyu söylüyormuş erkekler sınlr tanımaz.

Uçak indi dışarı çıktığımızda hiç kimse yoktu neyseki araba pistde bizi bekliyordu hemen arabaya atladık ve fotoğraf çekilmeden pistten çıkmayı başardık.

Eve varana kadar Aslanı güçlükle tuttum. Elleri durmuyordu arabada şöför vardı. Eve girdiğimizde ışıklar kapalıydı. Ev sessizdi bavulları yukarı odaya çıkardık. Tam odanın kapısını kapatıp banyoya geçecektimki Aslan arkadan yakaladı ve sırtımı kapıya yasladı.

+18 sahne vardır.
"Karıcım ama ben sana dedim eğer arabada izin vermessen evde o ruju bozarım." Uçakta dışarıda kötü görünmemek için biraz makyaj yapmıştım. Aslan sözünü bitirip dudaklarıma yapıştı. Bu gece bizim için unutulmaz geçti diye bilirdim Aslan bedenime morluk bırakmamak için özenle çalıştı önce üzerimdeki kıyafeti çıkardı ve elleriyle sütyenimi parçaladı daha sonrada beni kucağına alıp öperek odadaki masaya doğru getirdiki oraya oturttu ve giydiğim eteği yukarı sıyırdı iyice, kilotumun yırtılma sesi odayı sardı elleri vajinamdaydı, bu beni daha da azgınlaştırdı sonra kendi giysisini yani gömleği bana bıraktı, bende yakasından tutup çektim ve gömleği yırtdım. Elim aşağı kaydı hızla kemerini çözdü pantolonunu indirdi hemen elini atıp boxerıda indirdi erkekliyini göremedim ama vajinama sıcak böyük bir şeyin bastırdığını anladığımda kendimden geçtim sularımın yere damladığını anladım hiç beklemedi bacaklarım zaten ona sarılmış içime girdi ama preservatifsiz.

Yeni hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin