Düğün ve balayı +18

198 2 0
                                    

Her kese iyi okumalar bölüm başlığındanda gördüğünüz gibi bölümde fazlaca cinsellik vardır. Okumak istemeyenler için belirtilmiş yerden sonrasını okuyunuz lütfen.

Selma uyumaya çalışsada heyecandan uyuyamıyordu ve tabii, Aslanında uyuyamadığını biliyordu. Gün ağarana kadar uyuyamadı.

Sabah saat neredeyse 8e geliyordu Selma kahvaltı yapıp evden çıktı direkt okula geçti müdürün odasına geçip izin aldı, tabii Serpile daha söyleyememişti.

Onuda araması gerekiyordu. Okuldan çıkmıştı ki, Aslan aradı.

"Selma izin işi bittimi?"

"Bitti Aslan hallettim eve geçiyorum her şeyi hazırladım ben, zaten iki bavul bir kutu eşya zaten."

Tüm hayatım o kutudaydı onlarda kendimin bu güne kadar aldıklarımdı. Şimdi bakıyorumda neden kendime kapanık olduğum evlendiyimden bu yana neden kendim için bir şey yapmadığımı şimdi anlıyordum ama bundan sonra içimde farklı hissler vardı, hayatım daha güzel geçecek.

Neredeyse 2 haftadır kadın olduğumu azda olsa Aslan hissetdirdi. Ama hayat daha yeni başlıyor benim için her şey farklı olacak.

Aslanla konuşmayı bitirdiğimde eve varmıştım. Bavullar ve kutu siyah bir arabaya taşınıyordu. Emine teyzem dışarı çıkmış giden eşyalarıma bakıyordu.

Bende arabayı durdurdum ve yanına gittim. Gözleri dolmuştu. Sarıldık evdeki eşyalarım artık Aslanla olucağım eve gidiyordu.

"Eee kızım Allah seni bahtiyar etsin İnşallah artık yüzün güler, çektiğin tüm çileler son bulur."

"Teşekkür ederim teyzem ama seninde gelmeni isterdim. Esas senin isteyin o yüzden her zaman benim yanımda bir yerin olduğunu unutma tamam mı?

Sen bana anne baba oldun beni koruyup kolladın, ayrıldığımda sen vardın o yüzden senin hakkını ödeyemem. Allah senden razı olsun" Eğilip elini öptüm.

"Sende geleceksin değilmi nikaha teyzem."

"Hayır kızım ben gelemem zorla yürüyorum zaten."

"Ama teyzem Aslan senin için araba yollayacak. Onunla gideceksin."

"Kızım bak benim evladım hiç olmadı çünkü evlenmedim, seni kendi evladım bildim ve bana çok güzel evlatlık yaptın ama artık kendi ailen olacak beni düşünüp kendini mutluluğundan alı koyma tamam mı?

Biliyorum ki artık gerçekten mutlu olacaksın, sen güvenmeseydin 1 haftada nikah masasına oturmazdın. Kendine iyi bak ve mutluluğunun eşinin tadını çıkar. Sana kim değer veriyorsa ona değer ver.

Sana anne nasihati kocana yakın dur ve hiç bir şey saklama aslada arana mesafe koyma onu sıkarsan sıkılır, her derdini onunla bölüşki, oda her derdini sana anlatsın, ilk evliliğinde suç sende değildi ama bu sefer öyle değil bu senin gerçek evliliyin."

Teyzem sanki anlamıştı her şeyi. Sadece söylediklerini her zaman aklımda tutacağıma dair söz verdim.

Artık gerçekten evliliyimin gerçek olacağına emindim.

Aslanı arayıp teyzemin gelemeyeceyini söyledim. Emine teyzeden helallik alıp arabama geçtim, artık yeni hayatıma geçiş yapma zamanım geldi.

Neredeyse yarım saat geçmişti artık Aslanla yaşayacağımız eve varmak üzereydim. Tabii Aslanın benim için hazırladığı sürprizden habersizdim.

Aslandan

Selmayla konuştuktan sonra Selma okula gitti bende annemi aradım ve ev ahalisini buraya çağırdım. Nikah memuru için giden Rıfatdanda memuru buraya getirmesini istedim.

Yeni hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin