Bu bölüm yetişkin içeriğe çok fazla yer verilmiştir. Yazılan yerler bildirilmiştir. İstemeyen geçe bilir.
Serkan
Sorumu sormuştum tam gözüme bakıyordu Lale gözlerini aşağıya indirdi yüzük tektaştı. Dikkatlice tekrardan bana baktı."Seninle evlenirim ama tek şartla hemen bir çocuğumuz olacak. Neden dersen? Senin yaşın 37e geliyor. Benimki 35 ve yaşım geçiyor 40 yaşıma kadar en az 2 çocuğum olsun istiyorum, öğretmenlik yaptığım yıllardan bu yana evlenmek istesemde 13 yıldır kimse çıkmadı karşıma. Şimdi sana soruyorum şartım kabulmü?"
"Bende sana şöyle söyleyeyim istersen işin yoksa gidip gün alalım ve bu akşam dini nikahımızı yapalım. Çocuk yapma çalışmalarına başlayalım."
Güldüm. Kutudan yüzüyü çıkarıp parmağıma takmasına izin verdim. Diğer elindeyse alyanslar olan kutu vardı. Onlarıda yüzük parmaklarımıza taktı.
"Tamam Serkan kalk önce gidip gün alalım, sonra da camiye gidelim dini nikah için bir dakika asıl meseleyi konuşmadık."
"Ev meselesi dimi? Nerde kalmak istersin canım?"
"Senin evinde kalmak istemem yeni bir ev alalım ama şehir dışında olmasın bi de lütfen aldığımız evin camları filtreli olsun çünkü dıştan perdede taksam evimin görünmesini istemem."
"Lale ben yalnız yaşamaya alıştım doğrusu ama yani yanımda biri olursa buna alışırım ailem olmadı biliyorsun. O yüzden yeni bir ev ala biliriz ama alışmamız biraz zaman alır."
"Merak etme bende yalnız yaşıyorum yıllardır zamanla alışırız bir birimize.
Zaten sevmekte sevdiyine benzemektir."Evet tamda böyle oldu doğrusu o gün bir bebeğimiz olması için çalışmalara başlamadık kendimize biraz daha zaman tanıdık zaten daha bugün evlendik. Ne yazık ki, balayına şimdilik gidemiyorduk. Her neyse şimdiki zamana gelelim. Gece saatleriydi eve geldiyimizde. Saat 1e geliyordu.
Lale gelinlik istememişti şık beyaz bir elbise giymişti. Apartman deyildi evimiz bir villa almıştım yani durumumuz iyiydi işlerimden dolayı. Evin kapısındaydık anahtarla kapıyı açtım. Lale içeri girecekti kolundan yakalayıp bana dönderdim. Yüzü o kadar güzeldiki gözleri dudakları benim her baktığımda kendine çekiyordu beni. Bana baktı şaşkınca."Eee karımı eşikten kucağımda geçirmem gerekiyor deyil mi? Adettendir karıcım." dedim ve birazcık eyilip kucağıma aldım kıkırdadı.
"Sen varya Serkan delisin deli."
İçeri geçtik ayağımla kapıyı itekleyip kapattım. Neyseki evdeki ışıklar loş ışıklardı yeri göre biliyordum. Yürüyerek yatak odamıza götürdüm Laleyi odaya girdiyimizde yere indirdim.
Bana döndü yüzü odanın loş kırmızı ışıklarında parlıyordu. Yatağımızın üstüne güller döktürmüştüm komidinin üstünde şampanya vardı. Oda çok güzel kokuyordu yan tarafıma baktım.
"Lalem sen müzikleri seversin, dinlemek istersin diye buraya bir müzik kutusu aldım istersen sabahları hazırlanırkende dinleye bilirsin içinde her türlü müzik var seç birini okut."
Bana yaklaştı elleri boynuma gitti üzerine vurduğu parfüm o kadar güzel kokuyorduki mest olmuştum. Aşağıya baktım pantolon zorlanıyordu. Onunda gözleri aşağı kaydı gözleri irileşti. Elimle çenesinden kaldırdım.
"Eğer korkuyorsan yapmayız ne zaman istersen o zaman yaparız, rahatla yeterki sen. Senin ilk birlikteliyindi, bana öyle söylemiştin."
"Evet ilk olacak ama korkmuyorum sadece seni tatmin edememekten korkuyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat
RomanceBir tarafta boşanmış Selma kendine kapanık, hayatla bağı kopmuş... Peki hayatına bir kapı açılıp içeri biri girerse ne olur? Diğer tarafta ailesiyle sorunları olan kendi başına türkiyenin bir numaralı iş adamı olan Aslan Çınar uyuyamama hastalığı va...