Acı hatıralar

95 6 0
                                    

Bölümde küçük bir sevişme sahnesi bulunmaktadır.

Selma hanımla restorandan ayrıldıkdan sonra eve geçtim kendi evime bu kadında bir şeyler vardı beni ona çeken gülmeyen Aslanı güldüren türden farklı hisler vardı. ben ilişkiden korkan birisiyim, o yüzden her kesten uzak dururum.

Sanki karşımda arkadaşım varmış gibi hobilerimi kadına söyledim.

Bir öğretmenle karşı karşıyaydım,  belkide beni konuşturmasının sebebi öğretmenlikdi, ama kadının gözlerinin bal rengi olması, saçlarının dalgalanması özellikle evlenmesine rağmen şimdiye kadar hiç kimseyle ilişkiye girmemesi kocasının onu kabul etmemesi, gerçekten ağır bir travma olmuş onun için.

Beni etkileyen konuşması ve gözlerinin rengi kokusu ve tabii ki de dolgun dudaklarıydı. Hepsi beni ona doğru itiyordu peki neden?

Bu kadın kimdi?

Şirkette o kadar kadın var neredeyse benimle bir gece geçirmek için her gün bana kur yapıyorlar ama bilmiyorlarki, uyuyamıyorum ben hastalığım yüzünden o yüzden ailem bile beni istemiyor. Onlara göre ben tımarhanede kalmalıyım o yüzden yıllarca beni ilaçlara bağladılar.

2 yıldır ilaç kullanmıyorum neyseki haftanın bir günü uyuya biliyorum hem de deliksiz. Bilmediyimse bu kadının zamanla beni nasıl iyileştireceyiydi geçmişin tozlu sayfalarını nasıl aralayarak benim üstümdeki tozları temizleyeceyiydi?

Odamdaydım masanın başına geçtim çalışmam gerekiyordu yarın uyuyacağım zaten.

Selma: eve varmıştım emine teyzem beni bekliyordu, içeri geçtim "akşamın hayrolsun teyzem" tam karşısına oturdum ve çantamı bir kenara bıraktım. Drin bir nefes aldım ve kafamı kaldırıp emine teyzeye baktım.

"Seninde güzel kızım. Nasıl geçti Selmam ?"

"Sabah arabasına tosladığım adamdı emine teyze." Kadın duraksadı. Bana dikkatle baktı.

"Nasıl yani kızım çarptığın adammı talibinmiş?"

" Emine teyzem evet oydu ama benim gibi annesinin zoruyla gelmiş oda ve arkadaş olalım dedi?"

"Bende kabul ettim bakıcaz eğer ileriye bakıyorsa, ilerleriz bana göre şimdilik sıkıntı yok ama onunda dediği gibi güvenim yerle bir olmuş durumda zamanla belki düzeliriz. Arkadaşlığımız iyi giderse geleceyi düşünme zamanı gelir."

"Tamam kızım senin gönlünce olsun bana yeter."

"İyi geceler sana teyzem." dedim ve kalkıp odama geçtim üstümü çıkarıp çamaşırlarımla yatağa yattım kafamda deli sorular.

Hayat çok garip sabah çarptığım adam akşam beni görücü usulü yemekte karşılıyor, vay be bu nasıl kader böyle ama güvenim berbat durumda önce gerçekten güvenmem gerekiyor ona daha sonrasına bakarız.

Uyumam gerekiyor kafam çok doluydu serhandan sonra birine güvenmek benim için zor olacaktı. Kafamı yastığa bastırdım ve gözlerimi yumdum.

Yazar: bu iki kalbi yorgun insan gün gelecek gerçekleride öğreneceklerdi, ama tabii ki, her şeyin bir zamanı vardı.

Sabah saat neredeyse saat 7e geliyordu, birden telefonuma bildiri geldi Selma hanımdandı.

"Günaydın uyuduysanız özür dilerim ama bir şey söylemek istedim. Ben varım denemeye eğer sizde isterseniz uygun bir zamanda görüşelim."

Telefona baka kaldım kadın gerçekten yazmış arkadaşlıktan başlamış eeee bakalım neler bekliyor bizi ama uyumam gerekli hemen mesaj yazıp uyudum.

Yeni hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin