Büyük yüzleşme +18

93 1 0
                                    

Evet arkadaşlar bu bölüm çok fazla cinsellik vardır.

Diğer bölümümüzde zaman atlaması olacak, peki daha sonra neler olacak.

İyi okumalar her kese. Cinsellik sahneleri belirtilmiştir.

Selma arıyordu elimde telefon tuşa basarak aramayı cevapladım.

"Serpil sen nerdesin Allah aşkına yoksun okulda haberde vermemişsin müdür beye?" Asabiydi sesi öyleydi gerçekten kızmış olmalı.

"Hastanedeydim Selma korktuk bir problemim olur diye aslında hamile ola bilirdim ki cevaplar o yönde hamileyim kızım." İkimizde sevinçten bağırmıştık.

Şok olmuştum "Kızım çok mutlu oldum enişteye selam söyle bak hemen gelirim oraya."

"Tamam gel gele bilirsin eve ama gerek yok kuzum işte hamileyim tam toygarımın istediyi gibi?" Telefon kapandı toygara baktım gülüyordu elimi sıktı avuçlayıp dudaklarıyla öptü üzerinden ve indirdi elimi. Gülümsedim bende yaklaşıp dudağından öpüp geri çekildim.

"Canım seninde işlerin aksadı böyle."

"Sen işimi merak etme ben onu halledicem. Sana söz verdim kendi işimizi kurucaz. Şimdilik sadece sen varsın tamam mı?"

"İyi ki varsın Toygar sen olmasan ne yapardım ben, böyle bir babaları olduğu için çocuklarımız çok gurur duyuyordur."

Elini yüzüme getirdi yüzümü sıvazladı yanaklarımdan öptü sanki bana sevgisini göstermeye çalışıyordu.

Toygardan
Selmayla konuştuktan sonra Serpil biraz daha gülümsüyordu. İçimden Allahım sana şükürler olsun diyerek arkama yaslandım ve annemlere doğru arabayı hızlandırdım. Annemlerin evine varana kadar sevinçten Serpil yerinde duramadı.

Eve vardığımızda çocuklarla kucaklaştık çok özlemişlerdi bizi. Onlar aşağı inene kadar anneme ve babama 3cü torunlarının olacağını söyledik. Onlarda çok sevindiler.

Arabaya atlayıp eve döndük çocukları yatırıp uyuttuktan sonra öpüşerek kendi yatağımıza yattık. Çok fazla yormadım serpili bu bir ayı rahat geçirmek istiyordum onunla. Sakince alt çamaşırlarımızla yatağa girdik. Girer girmez serpil kendini uykunun kollarına bıraktı. Daha doğrusu benim kollarıma.

Kafamı geri yasladım yatak başlığına  düşünmeye başladım. Sonunda 3cü bebeğimiz oluyordu. Çok şükür dedim içimden Serpil göğsüme yatmıştı güzelce uyuyordu. Bende artık uyumak için yerime uzandım serpilin kafasını sineme çektim ve uyudum. Rüyada olduğumu anladım.

Etrafımda sis vardı neredeydim diye bağıracakken birden sisin içi yarıldı Serpili gördüm. Serpil bana doğru gelmeye çalışıyordu ama olmuyordu, ben o tarafa gittiğimdi etrafdaki sisler dağılıyordu.

Sisin içindeki çocuklarımız ve sevdiklerimiz ortaya çıkmaya başladılar. Çocuklarımız bize doğru geliyorlardı. Ama annemle babam ortadan kayboldular. Serpilin yanına ulaşıp elinden tuttum.

Tam kendimi ona yaklaştıracakken karnında bir şişkinlik olduğunu gördüm. Hamileydi eıimi götürüp serpilin karnını sıvazladım. Elini elimin üstüne koydu.

Bu bizim oğlumuz Toygar yakında bize katılacak. Diğer evlatlarımızda bize sarıldılar. Birden her yer karardı yağmur yağmaya başladı ve yalnız olduğumu gördüm. Etrafım bomboştu üşüyordum.

Rüyadan uyandığımda serpil yanımda mışıl mışıl uyuyordu. Dünün stresi beni çok sarsmıştı belliydi.
Ayaklandım serpil hala uyuyordu dudaklarından öptüm ve duşa girdim. Oda ardımdan geldi hiç beklemezdim.

Yeni hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin