Tekrardan merhabalar her kese umarım hikayemizin akışını beğeniyorsunuzdur. Çünkü gerçekten farklı bir evreye grçiş yapıyoruz. Her kese güzel okumalar dilerim.Hemen duşa girdi iyice yıkandı sakalları uzatmıştı güzel bir tıraş oldu saçlarının uzamış yerlerini kesti ve odaya geçtiyinde odanın ferahladığını gördü neyseki duşa girmeden önce camları açmıştı. Dolaba yöneldi havluyu eline aldı kurulandı iyice ve üzerini giydi diğer giysilerinide güzelce katlayıp bavula topladı ve bavulunu kapattı. Hemen telefondan bir bilet ayarladı istanbula tek gidiş 3 saat vakti vardı. Bavulunuda alıp çıktı. Neredeyse 6 saat sonra
Serkan uçaktan inmiş kontrolden geçmişti. Ardından havaalanının dışına doğru geçti bir taksi buldu ve otele geçmek için hareketlendi. Kafasında bazı şeyleri kuruyordu ilk önce başka bir devletten türkiyeye dönmüş ünlü bir muhasebeci olarak iş bulması gerekiyordu. Ama Selmayıda düşünüyordu. Neden boşandı o zamanlar Selmadan, ona neden hiç kocalık yapmadı her şeyi anlatmalıydı tabii eğer Selma dinlerse.
Gerçekleri Selmanında bilmeye hakkı vardı. Neden hiç Selmayı karısı olarak görmedi? Aslan Çınar kim? Serkan onu iş dışında nerden tanıyordu.?
Bakalım Serkanmı bu dünyayı Aslanın başına yıkacak yoksa Aslanmı onun ve Aslanla Serkanın ne gibi problemleri var?
4 hafta sonra
Selmadan
Bizim için yeni bir gelecek başlıyordu artık, bu hayatın bize nasıl güzellik ya da nasıl bir kötülük getireceyini bilmiyordum. Ama bildiyim bir şey vardı Aslan ve ben bunu birlikte aşacaktık.Tabii en önemlisi bebeğimizi istediyimiz gibi yetiştirmek olacaktı. Aslan ve ben nasıl bir anne baba oluruz bilmiyordum. Ben yıllarca çocuk özlemi çekmiş biriydim.
Aslansa her zaman evlenmekten bir çocuğu olmasından korkmuştu. Bildiyim bir şeyde vardı ki, oda Aslanla görüştüğüm günden sonra hayatımda çok şeyin gerçek manada deyiştiyiydi.
Girdiyim o kara kuyudan girdaptan beni çıkardı, doğru bazen korku bedenimi sarıyor ya kendimi yine yalnız hissedersem, ama sonra aklıma Aslan geliyor beni ne kadar sevdiyi ve en önemlisi kaybolmuş yıllarımı bana unutturduğu geliyor.
Ben kadın olduğumu unutmuştum. Şimdiyse kadın olmakla kalmamış beni anne yapmıştı. Ona ne kadar teşekkür etsem azdı. Allahıma şükürler olsun onu benim karşıma çıkardığı için.
Evet sabah uyanmıştık. Aslan hala uyuyordu onu uyandırmadım. Yerimden kalktım ve terliklerimi giyip lavoboya geçtim. Suyu açıp iyice yüzümü yıkadım.
Odaya geçtiyimde Aslan uyanmış beni seyr ediyordu.
"Günaydın canım nasılsın, iyi uyuya bildinmi?"
"Nasıl iyi uyumam karım koynumda saçlarının kokusu burnumda, bundan güzel uykumu olur."
Ayaklandım Selma pufa oturmuş yüzüne cilt kremi sürüyordu. Gidip arkasında durdum. Kollarından iki elimle tutup sırtını göğsüme çektim burnumu boynuna götürdüm.
"Bu koku varya bana uyuşturucu gibi geliyor. Beynimi uyuşturuyor."
İyice içime çektim ve kafamı kaldırmadan boynundan öptüm. Selmanın gözleri parlıyordu.
"Selmam şimdi bu hamilelik meseleni ne yapalım? Biliyorsun annemler hemen tüm her kese ulaştıracaktır. İstersen ben bir açıklama yapayım yoksa yine her şey karışacak. Bende senin hiç bir sıkıntı çekmeni istemiyorum. Stres sakın yapma."
"Aslan canım benim daha yeni 4 haftalık en azından 10 haftalık oldukdan sonra söylenir böyle şeyler yoksa halk arasında bir deyim vardır, nazar deye bilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat
RomanceBir tarafta boşanmış Selma kendine kapanık, hayatla bağı kopmuş... Peki hayatına bir kapı açılıp içeri biri girerse ne olur? Diğer tarafta ailesiyle sorunları olan kendi başına türkiyenin bir numaralı iş adamı olan Aslan Çınar uyuyamama hastalığı va...