Merak hayatım hep her şeyi merak ederek geçti. Şimdiyse psikoloğa gitmemiz gerekiyor Laleyle ben istedim, tabii onuda yazdırmak zor olmadı ama yinede merak ediyorum. Ne olacak bu düşünceler beynimde dolaşırken yanıma döndüm göğsümde uyuyan laleyi gördüm.
Akşam vaktiydi uyandırmak istemesemde gezintiğe gitmek isgiyordu. O yüzden alnından öptüm yüzü bana döndü tam ayılmamıştım. Dudağını öptüm ve elimle çenesini aşağıya çekip dilimi devreye soktum inleyerek oda dilini devreye soktu. İkimizde açlıkla öpüşüyorduk üzerine eğildim öpüşmemiz genişledi ayrıldım ondan boynuna ilerledim biraz daha öpüp durdurdum kendimi. Yüzüne döndüm lalem kalk hadi akşam yürüyüşü istemiştin. Beni dudağımdan bir kez daha öpüp tamam hadi kalkalım dedi.
İkimizde ayaklandık güzelce kıyafetlerimizi deyiştirdik. Tamamen spor giyindik ve el ele evden ayrıldık. Dışarısı çok güzeldi hava spor giysilerimiz için çok uygundu. Yürüyerek neredeyse 2 km gittikten sonra bir kafe çıktı karşımıza
"Lalem birer çay içermiyiz bu gece güzelce uyuyalım."
"Ya da kahve içtiğindemi uyursun?"
"Bana baktı dabl kahve olsun."
Kafamı salladım içeri geçtik bir masa hala boştu oraya oturduk garson geldi.
"1 tane çay 1de dabl espresso."
"Hemen efendim."
O gittikten sonra
"Lalem" dedim elini tuttum.
"Nasılsın yani sıkılmıyorsun değil mi yani mutlumusun yıllardan sonra?"Elimi sıkıca tuttu lale ve gözlerime baktı
"ben çok mutluyum serkan sen bana hayatımın en mutlu günlerini yaşatıyorsun."
Sifarişler geldi garson gitti.
"Ama çok yorgunumda serkan şimdilik gitmek istemiyorum psikoloğa olur mu?"
"Biraz rahatlayayım çünkü beynimiz normal olmadıkça sağlam kafaylada gitsek hiç bir şey anlamayız."
"Aslında lalem şimdi tam zamanı beynin tam karmaşıkken her şeyi orda konuşuyorsun ve böylelikle doktorda neyin olduğunu anlıyor."
Lale bana dikkatle baktı elimi tuttu
"Şimdi değil hayatım ama zamanı geldiğinde okula dönüyorum zaten yakında tatiller başlayacak o zaman biraz tatil yaparız."
"Eeee o zaman kalkalım mı geç kalmayalım eve hem yarın sende bende işteyiz bir günlük balayı yeter bize" hesabı ödeyip ayaklandık. El ele eve doğru yürüdük. Arada serkan elini boynuma attı ve beni kendine çekip öptü ama yinede serkan çok deyişmiş belli benim yanımda çok rahat istediyini yapa biliyor artık kimseye hesap vermiyor.
O yüzden ikimizde rahatız istediği şeyi dile getiriyor. Yapmasak bile farklı bir şey yaparak onu hallediyoruz. Ya da yapıyoruz bana dönüp beni öpeceği sırada ona döndüm ve beni dudağımdan öpmüş oldu. Kıkırdadım eve ulaştık anahtarla kapıyı açıp eve geçtik. Ayakkabıları çıkardım ve yerlerine koyduk tam ileriye gidip yatak odasına girdik. Serkana döndüm "uyuyalım mı?"
"Olur çok iyi olur" dedi ve üzerini çıkarıp katladı giysilerini ve yerlerine koydu, bende öyle yaptım o baksırla bense iç çamaşırlarıyla yatağa girdik ona iyice sarıldım oda anlımdan öptü ve beni kendine sardı.
"İyi uykular karıcım."
"İyi uykular kocacım." İkimizde gözlerimizi yumduk.
Sabah uyandığımda Serkan yanımda yoktu ayaklandım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat
RomanceBir tarafta boşanmış Selma kendine kapanık, hayatla bağı kopmuş... Peki hayatına bir kapı açılıp içeri biri girerse ne olur? Diğer tarafta ailesiyle sorunları olan kendi başına türkiyenin bir numaralı iş adamı olan Aslan Çınar uyuyamama hastalığı va...