Her kese iyi okumalar dikerim.
Aslanla buluşmamızın üstünden iki gün geçmişti ama sabah akşam mesajlaşıyorduk benimle gerçekten ilgiliydi, mesaj yazıp duruyor halimi hatrımı soruyordu.
Tabii şuda vardı ki, artık nikah günümüzü almış bulunmaktayız. 2 gün sonra evlene biliriz o yüzden bugün Aslanla camiye gidip imam nikahı kıydırıcaz.
Daha sonrada dışarıdan bazı şeyler alıcaz resmi nikaha giymek için haaa bi de onun evine geçicez artık onun hayatındaki bazı şeyleri tanımam gerekiyor, o yüzden beni evine götürecek.
Aslan beni dışarıda bekliyordu, evden çıktım sabah saat 7ye geliyordu. Arabayla camiye geçtik içeri girdiğimizde cami imamı oturmuş kuran okuyordu yaklaşıp karşısına oturduk. Tabii ki başıma örtü geçirmiştim. Güzel bir şekilde saçlarımı gizlemiştim.
Yüzünü kaldırıp bizlere baktı. "Çocuklar biliyorsunuz değil mi bu evlilik sizi biraz zorlayacak kendinizi biraz daha iyi tanımanız gerekiyor sonuna kadar mutlu ola bilirsiniz ama önceleri biraz zorlana bilirsiniz. Hazırsanız nikahınızı kıyalım."
"Aman hocam nasıl anladınız bizim evleneceğimizi?"
"Eee evladım bir erkek bir kadın gelmiş ha bide gülümsüyorsunuz daha ne söyleyeyim, her şey zaten belli deyil mi?"
"Evet kızım anne baba adın?"
"Hocam Serpil ve Nazım."
"Oğlum seninkiler?"
"Güven ve Meliha."
"Tamam evlatlar kızım mehir olarak ne istersin?"
"Hocam mehir olarak ev isterim."
"Tamamdır hocam verdim."
"O zaman nazım kızı selmayı zevceliye kabul edermisin Güven oğlu Aslan?"
"Ettim."
"Sen kızım güven oğlu Aslanı zevcliye kabul edermisin?"
"Ettim."
Hoca bir kaç dua okudu ve
"Allah nikahınız kabul etsin artık Allah katında karı koca sayılırsınız." Ayaklandık orda bizim için şahitlik eden insanlarla da helalleşip çıktık.
"Selma önce bana gidelim sen bir evi tanı sonra giysi bakmaya gideriz."
"Olur neden olmasın. Hadi gidelim."
Arabaya bindik. "Aslan sana bir şey söylemem gerekli benim arıya karşı alerjim var yani eğer sokulursam nefes borum tutuluyor.
Bi de klosrofobim var çocukken çok fazla karanlıkta kapalı ortamda kaldığım için yani psikolok bile tedavi edemedi. Söyleyeyimde sonra neden söylemedin olmasın."
"İyi yaptın bir birimizin tehlikeli yanlarını bilmemiz daha iyi. Meraklanma benim evim büyük bahçeli ev ferahdır, duvarları azdır esasen camdan oluşur ama meraklanma dışarıdan kimse göremez çünkü en az 2 km mesafe sadece bana ait mülktür, tabi hasarlarımda evimin pencere sisteminden büyüktür."
"Ha bide şunu söyleyeyim ben evde çıplak gezmeyi severim, çalışan bulundurmam yalnız yaşadığım için yani hastalığımı kimsenin bilmesini istemem."
"Sevmediyim şeyleri hayatımda tutmam o yüzden yalnız yaşarım kendi evimde istediyim gibi gezerim, kimse görüp bir şey anlatacak diyede meraklanmam, sana da tafsiyyem rahat ol istediyin gibi davran orası bizim evimiz."
Sakın korkma bahçe gece karanlığında yerden yükseltime ışıklarla aydınlatılır. Zaten görünce kendin anlarsın. Ha bu arada ben bisiklet sürerim at yerine onu tercih ederim. Söylediklerimi aklında tutmana gerek yok selma zamanla bir birimizi daha yakından anlıycaz vardık zaten." Eve vardığımızda selmanın yüz ifadesi çok şaşırmış görünüyordu. Demek ki onada güzel gelmişti ev. O kadar emek sarf ettim ama yinede bazı yerlerini sevmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat
RomanceBir tarafta boşanmış Selma kendine kapanık, hayatla bağı kopmuş... Peki hayatına bir kapı açılıp içeri biri girerse ne olur? Diğer tarafta ailesiyle sorunları olan kendi başına türkiyenin bir numaralı iş adamı olan Aslan Çınar uyuyamama hastalığı va...