Şimdi ne olacak?

51 2 0
                                    

Her kese merhaba umarım bölümleri beğenmişsinizdir? Beğenirseniz lütfen bölüm sonundaki yıldıza dokunun. Her kese iyi okumalar.

Kahvaltımızı bitirmiştik masadaydık Selmaya doğru döndüm.

"Bugün arabayı kullanma seni ben bırakıcam okula şöför arabanı okula getirecek bugün eve arabayla dönersin, yeni araban dışarıda, sana göstericem birazdan."

Ciddileştim böyle şeylerden pek hoşlanmazdım.
"Aslan bunlara gerek yok zaten arabam deyişti, hayatım tamamen deyişti alışmam zaman alacak, şu anlık bunlara gerek yok sadece aldığın arabaları kabul ediyorum. Bu kadar, hem sen toplantına geç kalıyordun hadi çıkalım." deyip ayaklandım. Biraz sinirliydim kendimi kontrol etmeye çalışıyordum.

Dış kapıyı açıp çıktım evden neyseki hava o kadar da soğuk değildi üzerime bir şeyler geçirmeden çıkmıştım. İki tane araba vardı. Elimdeki anahtarın tuşuna bastım. Üstünde motorun çalışması için tuşda vardı, ona bastım.

Resmen motor çalıştı yaaa, beklemiyordum demek ki, bunlar yeni modelmiş. Aslan arkadan kahkaha attı.

"Neden öyle bakıyorsun son model sevgili karım için, o kadarıda olsun artık."

Ona doğru döndüm ciddiyetle
"Peki öyle olsun kocacım, hadi iyi çalışmalar sana görüşürüz akşama."

Gidip Aslana sarıldım ayrılırken dudağına öpücük bıraktım.

"Dudağını temizlersin ruj oldu kenarı."

Dedim ve Aslanın cebinden bir peçete çıkarıp dudağını sildim ve tekrar katlayıp cebine koydum. "İşte bu kadar" gülümsedi bende gülümsedim. Ben arabama doğru geçtim aslanda arbasına geçti. Dış kapılar açıldı aslan sadece kaplda korumaları tutuyordu. Çünkü gerçekten çok fazla gazeteci vardı.

Ben çıkmadan Aslanın arabası çıktı. Kapıda durdurdu arabayı ve camı açıp bir kaç kelime söyledi. Daha sonra cam kapandı her kes geri çekildi arabalara döndüler. Her kes gitti bende rahatça okula doğru yola çıktım.

Aslan-kapıda gazeteciler vardı. Arabayı yanlarından durdurdum. " günaydın arkadaşlar."

Birisi bana doğru eğildi.
"Günaydın Aslan bey karınız arkadaki arabadamı?"

Elimi kaldırdım hemen sustu sakince konuştum.
"Arkadaşlar lütfen şirkete gidiyorum basın açıklaması için sorularınız belliki bazılarına orda cevap vericem. Lütfen karımı rahat bırakın ben açıklama yapacağım."

Camı yukarı kaldırdım. Arabayı sürüp şirkete doğru yol aldım. Selmaya mesaj attım arkamdan geliyordu.

"Selma merak etme seni rahat bırakacaklar, açıklama yapıcam. Bi de bir fotoğrafımızı paylaşmam gerekiyor.
İnstagramdan beni takibe al hesabını gizliye al, istersen yeni telefon ala bilirsin. Artık takipleşelim."

Telefonu cebime koydum şirkete  ulaşmama 5 dakika kalmıştı.

Aslı
Arabayla evden çıkınca aslandan mesaj geldi telefonu açtım mesajı okudum. Daha sonrada arabayla okula doğru hareketlendim. Neredeyse 15 dakikaya okula vardım. Bahçesinden içeri girdim araçla. Neyseki arabanın camı siyah kaplıydı içerisi gözükmüyordu. Arabayı önceler arabamın olduğu yere park ettim telefonu elime aldım instagramdan Aslanı takibe aldım ve mesaj attım ona.

"Şimdilik yeni telefona gerek yok."

Telefonu çantama attım. Bugün alış verişe çıkmalıydım artık evde bir şey yok, neyseki gittiğimiz yerden aldığım çantayı takıyordum. Arabanın motorunu kapattım.

Yeni hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin