Geçmiş...
Küçük kızın omuzları sarsıla, sarsıla ağlarken sadece yalvarıyordu.
Ölmek için Allaha yalvarıyordu.
Çünkü intihar etmek için korkacak yaştaydı. Ölüm onu korkutuyordu bir insanın ölümü bile onu korkuturken kendi ölümünü isteyecek kadar aciz bir duruma düşmüştü.
Tek söylediği kelime 'neden' neden bende başka bir aileden doğmadım? Neden bende diğerleri gibi mutlu değilim? Neden bende sevilmedim?
"Yenge bırak kızı şimdi öldüreceksin!" Küçük kızın yengesi, kızı öldürmesin diye havada uçacak kelimeler bağış ediyordu annesine.
"Yok! Yok! Ben bu kızı öldürecem. Kendi kanında boğacam! O nasıl olur da soyismimizi düşürmeye çalışır. Babasının kafasını yere mi eğecek bu orosbu!" Annesinin ağzından çıkan her kelimenin ardından sıçrayan tükürükleri, Küçük kız için daha da korkutucu hale geliyordu.
Kızın saçlarını asılan elleri, bir kere olsun titremedi.
Vurulan tokatlar, içini bir an olsun sızlatmadı.
Atılan tekmeler, durmadı.
Söylediği kelimeler bir an susmadı.
Kardelen boynu bükük şekilde annesinin onu dövüp işini bitirmesini bekliyordu. Çünkü içi soğursa bir daha bulaşmaz sadece ters bakışlar atar düşüncesindeydi.
Sadece Küçük bir yanlış anlaşılma yüzünden bu haldeydi. Cidden yanlış anlaşılma olmasa bile bu kadar dayak yemeye hakkı var mıydı?
Kardelen on üç yaşındaydı. Bir düğüne gitmişti annesiyle beraber sonra arkadaşları gelmişti yanına o da gitmişti.
Keşke gitmeseydi.
Ona çıkma teklifi eden bir çocuk belirdi başlarına. Bu olmamalıydı düğünün arkasında onlardan başka kimse yoken karşılaşmamalılardı.
Ama karşılaştılar.
Kardelen çocuğu reddetmişti. Bu da yetmezmiş gibi çocuk orada burada Kardelen çok yavşak diye söylemlerde bulunmuştu.
Kardelenin zoruna gitmişti. Neden reddeti diye böyle konuşuyordu ki?
Hesap sormak istemişti.
Keşke, istemeseydi.
Peki ya çocuk halla neden karşılarındaydı? Belki de hesap sormak için en makul yer diye içinden geçirdi Kardelen.
Kardelen, tam ağzını açacağı sırada annesi geldi. Sinirden gözü dönmüş şekildeydi. Hiç bir açıklama beklemeden önce Kardelene sonrada erkeğe bir tokat attı.
Neden vurulmuştu bu tokat?
Kardelen sadece yazları geldiği bu köyde adı çıkmasın diye uğraşmıştı sadece. Peki neden bu tokat atıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI MANYAK | YARI TEXTİNG |
Contobenim takıntılığım mafya kitapları gibi değildi benim takıntılığım bir komedinin içinde doğan çerez gibiydi... ❗️❗️❗️ Kardelen: babam baklava getirdi baklava sevmem senin baklavaların hariç ...