Kardelen: günlerdir aklımdan çıkaramadığım tek bir soru var ben elimde olmadan seni üzecek veya kıracak bir şey mi yaptım?
Kardelen: Hiç bir mesajıma veya aramama geri dönmedin. Okula da aynı şekilde gelmedin.
Kardelen: Seninle daha yeni sevgili olup birbirimize açıldığımız günün akşamına beni günlerdir habersiz bıraktın.
Kardelen: Hiç mi bana ne olacağından dolayı ikileme düşmedin?
Kardelen: ya hiç mi 'ben bu kıza bugün açıldım ben bu kızı bugün öptüm duygularımızı paylaştık ben nasıl habersiz bırakıp giderim' demedin?
Kardelen: Tek anlamadığım soru şu hemen mi bıktın benden? Sevgili olduğun gibi beni öptüğün an benden soğudun mu? Bir heves miydim gözlerinde?
Kardelen: beş gün oldu tuğra, cidden ne oluyor? Sen yine yazdıklarıma cevap vermeyeceksin bu beş günde olduğu gibi, ve ben yine gurursuz gibi bırakmayacağım yazmayı.
Kardelen: ilk günlerde korkmuştum başına bir olay geldiğini sanmıştım. Annenin yanına gittim sizin eve gittim bir cevap alırım diye, ama annenin bana dediği tek şey 'tuğra bir kaç aylığına burada olmayacak kafa dinlemek için şehir dışına gitti' demesiydi.
Kardelen: 'peki ya okulu' dedim. Çaresizce çünkü diyecek pek bir şey bulamadım kendimi öne bile sürmedim. Çünkü gözünde o kadar değersizmişim ki gideceğinden bana bile vermedin.
Kardelen: Annenin dediği ise 'okulunu kısa süreliğine dondurdu' kelimesiydi.
Kardelen: eğer seni okul çıkışında bir köşede kendini gizleyerek sigara içtiğini görmeseydim cidden gittiğini düşünürdüm.
Kardelen: Gözünde değersiz görürdüm. Şuan da görüyorum ama nedenini cidden merak ediyorum?
Kardelen: Neden gittin? Neden annene dahi bana karşı yalan söyletirdin ve neden semihle o okul çıkışında ki duvar köşesinde kahkaha atıyordunuz?
Kardelen: konu kiminle neden kahkaha attığın değil
Kardelen: Asıl konu düşmanın gibi gördüğün kişi ile ne ara ve nasıl bu kadar yakın olduğun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI MANYAK | YARI TEXTİNG |
Historia Cortabenim takıntılığım mafya kitapları gibi değildi benim takıntılığım bir komedinin içinde doğan çerez gibiydi... ❗️❗️❗️ Kardelen: babam baklava getirdi baklava sevmem senin baklavaların hariç ...