34. BÖLÜM (FİNAL)

65 4 4
                                    

Öncelikle yorum yapmayı ve begenmeyi unutmayın canolar.

Seviliyorsunuz final bölümünü keyifle okumanız dileğiyle

Öpüldünüzzzz


🤍


Tuğra: Gelsen yanıma, tekrardan olamaz mıyız?

Tuğra: Yalvarıyorum sana Kardelen tekrardan denesek olmaz mı? Yalanlar olmadan kimseyi kırıp incitmeden.

Tuğra: mutlu bir sonu hakketmiyor muyuz?

Kardelen: Ne saçmalıyorsun sen?

Kardelen: Mutlu sonmuş, seninle bir sonumuz olamaz tuğra senle ben diye bir şey yok unuttun mu?

Kardelen: Bu bizim hikayemiz değildi hiç bir zaman da olmadı. Ben bunu anladım, ama sen pek algılayamamışsın.

Kardelen: Seni, senle istediğin bir sonla bırakıyorum.

Kardelen: Bir daha da bana yazma.

Tuğra: Köpekler gibi pişmanım yapma böyle, seni orada bıraktığımdan beri iyi değilim seni sevdiğimi çok sonradan fark ettim yapma bunu bize.

Kardelen: Biz diye bir şey yok.

Kardelen: Hatta ne diye uğraşıp yazıyorum ki?

Kardelen: Kendine iyi bak.

Tuğra engellendi

***

İki sene sonra...

Genç, elinde ki sigarayı tekrardan dudaklarına götürerek derin bir nefes çekti, şuan olduğu yer üç sene önceki yerdi, onu burada terk ettiği yerdi okulun bodrum katında ki rutubetli sınıf...

Buraya son iki yıldır çok sık giriyordu, eski mezun öğrenci olduğundan herkes onu tanıyor ve girmesine izin veriyordu. Her ne kadar herkes, onu eski okulunu özlediği için geldiğini sansada o sadece içinde ki vicdanı bu sınıfta öldürme peşindeydi.

Ama bir türlü içinde ki vicdan susmuyor daha da kafayı sıyırıyordu. Tuğra aşık olmuştu o zamandan sonra, bu konu yüzünden kardeşi dediği insanla bile arası bozulmuştu.

Son dumanı içine çekerek sigarasını zemine bastırarak söndürdü. Cüzdanını çıkartıp içinde ki fotoğrafrafı aldı eline bugün kaçıncı çıkartıp bakışıydı?

O da bilmiyordu.

Parmaklarını fotoğrafın üzerinde gezdirerek bir nevi onun yüzünü seviyor gibi hissetmeye çalışmıştı. Ama hiç bir şey onun yumuşak yanakları gibi hissetirmiyordu. Hiç bir yüz onun ki kadar güzel değildi.

Hangi ateşin içine düşmüştü?

Hangi ateş onu bu kadar yakardı?

Onun ahı niye bu kadar alevliydi?

Ondan gelen herşeye bile güzellikle bakıyordu. Ahı bile güzel geliyordu ona ama bi o kadar da acı.

TAKINTILI MANYAK | YARI TEXTİNG | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin