Розділ 37

42 6 0
                                    

Раміра

Кажучи, кохання може подолати усе.. головне мати віру у це.

Я би подумала що це повна дурня, сказали б мені  приблизно років 7-8 назад.

Зараз для мене це має зовсім інший сенс, стоячи у кімнаті перед зеркалом, я не можу відвести від себе погляду.

Ось так я в останнє дивилася на себе тільки з розпачем десь шість років тому.. найгірший період життя.

Але не зараз, і це не мій сон. В цей момент, я дивлюся на себе справжню.

У неймовірно красивій сукні кольору айворі, відомого італійського бренду, і довжелезною фатою.

Що правда, я нервую. Сьогодні день, якого я найбільш чекала, і це моє весілля.

— Мамо! - радісно вигукнула Альма, ця маленька леді була одягнена як принцеса.

Я стала на коліна перед нею.

— Це твоє..

Вона простягнула мій весільний букет.

— Дякую, доню.

Ми обидві посміхалися.

За цією милою дитячою посмішкою, ховається дещо більше.. біль, розпач.

Місяць назад, лікарі протягом тривалого тижня, боролися за її життя. На щастя, все минулося.

Після того вона стала більш замкнутою у собі, мене це як матір дуже непокоїть.

Але ця дівчинка сильна, навіть і у своєму юному віці.

— Маєш чудовий вигляд, сестро. - через кілька хвилин, після своєї племінниці зайшов Ліам.

Я зойкнула від неочікуваності, поклавши руку на серце.

Мій молодший братик як завжди вчасно.

Батько вдруге одружився, коли мені було десь п'ятнадцять. За рік їхнього подружжя, і народився цей малий негідник менший за мене на вісім років.  Ми не бачились з його юності, а зараз він тут перед мною за стільки років нашої розлуки.

Його не було на похоронах, але я не виню його за це.

Він і Роуз. Вони єдині хто залишились із мого кола сім'ї.  Що правда, настільки мені відомо Роуз подалася до монастиря після батькової смерті, бо не могла змиритися з втратою..

Я підвелась на ноги, і заледве подивилася на Ліама.

— Мушу тебе опередити, я тут, бо мене запросив твій наречений.

«Тайм-аут/TimeOut»Where stories live. Discover now