Když se Henry ráno probudil vše se zdálo normální, ačkoliv počasí venku jako by utvořovalo atmosféru k dnešnímu napjatému dni. Dnešní ráno bylo velmi zatažené, tak moc že slunce nemělo žádnou šanci proniknout přes hustou vrstvu mraků které vypadali že se každou chvíli roztrhnout a vypustí silný příval deště. On se ale rozhodl tyto atmosférické jevy ignorovat a namísto toho si vzal prášky a za pomocí své hole došel do kuchyně kde mu Sin připravila snídani. Když tu náhle se ozval zvonek a Henry se okamžitě vystrašeně zeptal Sin „Sin, kdo je to?". Na to mu přišla prostá odpověď „Edrien.". Bez sebemenšího zaváhaní tedy rozkázal Sin „Otevři dveře a pošli ho do kuchyně.". To také beze slov udělala a během chvíle se před ním objevil Edrien, který, soudě podle toho jak se tvářil, byl v opravdu dobré náladě, což mohlo svědčit jen o jedné věci. Henry sice chvíli přemýšlel jestli skutečně jejich plán vyšel tak jak ho naplánovali, když se na něj ale podíval pozorněji, pochopil. Na jeho těle nepřibili žádné zranění, což jen potvrzovalo že vše vyšlo. Ostatně, kdyby plán nevyšel, nestál by tady před ním Edrien živí a relativně zdravý, ačkoliv mentálně na tom rozhodně dobře nebyl. Přisedl si tedy ke stolu a Henry mu beze slov podal jeden ze svých dvou sendvičů. Edrien sendvič odmítl a podal mu ho zpátky a šel si vyrobit svůj vlastní, přičemž se pustil do vypravování „Tvůj plán vážně fungoval. Včera večer u mě byl Kiner a vypadal hodně zoufale, očividně jsi měl pravdu že se bude chytat čehokoliv co by mu mohlo pomoct. Ostatně vypadal že několik dní nespal. Ale to bych odbíhal od tématu. Když jsem mu řekl že teď dělám u tebe asistenta vůbec ho to nepřekvapilo a jen mi řekl že mu po téhle schůzi musím dát informace ohledně projevu který si myslí, že budeš pořádat. Dokonce mě ani nezbil, sice mi zase vyhrožoval že nejdřív zabije moji matku a pak mě, ale už mi vyhrožoval tolikrát že jsem si na to vlastně i zvykl. Všechno jde perfektně podle plánu, pokud to tak půjde dál, tak ho brzy dostaneme. A kdy přijedou Gulové na poradu ohledně řešení problému s Kinerem?".
V tu chvíli se za ním ozvalo „Typoval bych tak za pár hodin, ale neupřesnil jsem, kdy má kdo přijet, takže tak nějak.". Henry rychle poznal že jde o Anthona který se nějakým záhadným způsobem dostal dovnitř, bez toho, aniž by ho Sin jakkoliv zaznamenala, opět velmi zvláštní. Jakmile si ho Edrien všiml pozdravně mu zamával se slovy „Ahoj Anthone jak se daří? Docela jsi se změnil od té doby, co jsme se viděli naposledy. Už je to docela dlouhá doba.". Na to mu Anthon vesele odpověděl „Ale daří se mi dobře. Firma prosperuje a moje rodina je zdravá, co si mám víc přát? Ale jak jsem slyšel u Henryho se ti daří, ale kdybys někdy chtěl opět u mě pracovat, dveře ti budou vždycky otevřené. Ale co tu vlastně děláš? Tady s Henrym teď máme důležitou poradu na které bohužel nebudeš moct být.". Edrien se chystal vysvětlit že o tom všem ví a že s nimi bude jednat, ale Henry mu skočil do řeči a zhostil se vysvětlování „Anthone, Edrien nám pomůže porazit Neor Hiener. Edrien byl násilně přinucen se do téhle organizace zapojit svým bratrem Kinerem, který je zároveň vůdcem téhle organizace. A jen tak pro informaci Edrien je ten atentátník, který mi způsobil to, že už nikdy nebudu moci normálně chodit. Ale nebuď na něj naštvaný, náhodou mu za to děkuji. Kdyby to udělal někdo jiný, tak bychom dneska neměli poradu ale pohřeb. A taky mě nechtěl zabít, chtěl mi jen dát facku která by mě probrala abych začal tu organizaci řešit, ne opravdickou facku jen metaforicky. No a taky díky němu budeme mít potřebné informace na zničení Kinera.". Na to Anthon radostně vykřikl „Takže tady Edrien má informace o té organizaci, a pomůže nám jí zničit?". Načež Edrien přikývl „Ano.". Pak se Anthon nervózně zeptal „A ví ta organizace o mé rodině?". Na to ho Edrien uklidnil slovy „Ne neví, nevím kam jsi svoji rodinu ukryl, ale musel jsi to udělat opravdu dobře protože vím, jak moc se Kiner snažil informace o tvé rodině dostat. Zabil kvůli tomu několik tvých Gulských manažerů, když se z nich snažil dostat informace. Dělal úplně všechno možné aby se k nim dostal, mučil, vraždil, vyhrožoval, všechno co jen tě napadne, ale byl v tom neúspěšný.".
ČTEŠ
Osamělé Monstrum 2: Impérium na vzestupu
RandomHenrymu se podařilo nemyslitelné, porazil říši o které si všichni mysleli že nejde porazit. Vyhrál válku která se vedla staletí a vytvořil stát s ním v čele. Dokáže ale vést toto nové impérium k zářným zítřkům nebo se rozsype na prach? A opravdu zna...