Kapitola 7 Plavba

0 0 0
                                    

„Henry vzbuď se." probudil ho robotický hlas ze spánku. Henry se okamžitě posadil na postel, tak jak nejrychleji dokázal, a vyděšeně se zeptal „Co se děje? Útok od Neor Hiener, přírodní katastrofa nebo co se děje?". „Uklidni se, nic špatného se nestalo. Jenom několik rybářů objevilo zcela nový kontinent, který má obrovské množství nerostného bohatství a prostoru pro města že by na tom kontinentu vypadalo Město Naděje jako kapka v moři." uklidnila ho Sin svým typickým poklidným hlasem ve kterém by se jen stěží dali najít nějaké emoce. „A kvůli tomu mě budíš?" pronesl Henry nevyspale. „Ne kvůli tomuhle objevu, ale kvůli tomu, co tenhle objev způsobil. Přesněji způsobil masovou migraci směrem k téhle bohaté zemi. Samozřejmě u tohohle nesmí chybět Guls Building které bylo na novém kontinentu jako první a podle informací bych řekla že se skutečně činí. Už se jim podařilo postavit a zprovoznit obří přístav a teď pracují na výstavbě nového přístavu a na stavbě města. Můžu ti říci, že ten kontinent spíš připomíná jedno velké staveniště než panenskou přírodu nedotčenou naší hyper-industriální civilizací." oznámila Sin aktuální informace. „V tom případě bych se měl na ten nový kontinent dostavit co nejdříve. Jestli tam zase Guls Building chytli ten jejich stavitelský záchvat, musím tam začít stavět elektrárny, farmaceutické továrny a co nejdříve výzkumné laboratoře abych vůbec stihl prozkoumat tamější faunu a flóru dřív, než se na ní vrhne Anthon s Revovem, kteří tam z toho udělají jednu velkou nádhernou fabriku a důlní oblast." pronesl Henry se širokým úsměvem s představou zisku který získá z dodávání energie rozpínajícím se městům a továrnám.

Následně vstal z postele a popadl hůl kterou mu daroval Edrien minulý den, oblékl se a rozkázal Sin „Sin prosím uvař mi dvě smažená vajíčka.". Sin okamžitě odvětila „Dobře už na tom dělám.". Henry následně popadl svůj telefon a okamžitě zjistil že má zmeškaných několik hovorů. Několik od Mereony, pár od Grega a jeden od Anthona. Jakmile tedy zasedl ke stolu a začal jíst zavolal Anthonovy. Během chvíle se ozval zvuk přijmutého hovoru spolu s hlasem „Dobrý ráno Henry.". Henry s plnou pusou jídla odpověděl „No dobrý ráno Anthone, hádám že jsi slyšel o tom novém kontinentu že?". Ihned nato se ze sluchátek ozval smích spolu s odpovědí „No tak, sám víš že já mám o věcích přehled.". „No to vím, ale proč jsi mi volal?" zeptal se Henry. „Ale chystám se spolu s Revovem a Zenerem odplout mojí zaoceánskou lodí na ten nový kontinent, to kvůli tomu abych začal dohlížet na výstavbu nových továren a takové věci. Tak se chci zeptat, jestli bys nechtěl plout s námi?". Na to Henry jednoznačně odpověděl „A víš že jsem zrovna chtěl začít hledat nějaký dopravní prostředek se kterým bych se na ten nový kontinent dostal.". „To je skvělé." téměř až vykřikl radostí Anthon „Dobře tak já to dám vědět ostatním. Odplouváme dneska odpoledne.".

„Super to se hodí potřebuji se ještě domluvit s Mereonou a ostatními na tom, jestli se mnou pojednou." prohlásil Henry a pak se zeptal „A cože se Anthone nejednou tak nebojíš Neor Hiener, že ti zabijí tvojí, rodinu? To je tady jen tak necháš nebo je vezmeš s sebou?". Anthon se velmi hlasitě a zřetelně zasmál a poté spustil „Ale včera jsem celou noc nespal sháněl jsem počítačové experty a ostatní podobné Guly a Geremády s podobným zaměřením abych se mi podařilo vypátrat zbytky Neor Hiener a zadupat je kompletně pod zem. Dlouho se mi to nedařilo ale pak jsem zavolal Edrienovi, a říkám ti, takového experta jsem ještě neviděl. Podařilo se mu zjisti IP adresu těch, kdo vyhrožovali mé rodině k tomu se mu podařilo zjistit jejich adresu, počet, zbraně, zkrátka všechno co se dalo zjistit on zjistil. Je vážně profesionál, to ti říkám rovnou. Ale jakmile jsem tyhle informace měl, nechal jsem je unést a teď si s nimi vyřizuji účty po svém. A jestli sis myslel že jsi s tím Geremádem v poušti zacházel brutálně a nemilosrdně, tak věř že to není ani špička ledovce toho co teď dělám já. Jen ti dám takovou ochutnávku, horký olej v žilách, lámání prstů, trhání vlasů a sůl v očích. To jsou moje nejméně drastické techniky, věř že jsem opravdu kreativní.". Poté jak Anthon domluvil se ozvalo zahuhlání jako by kdosi mluvil skrze tlustou látku. Henry nemusel dvakrát přemýšlet kdo tyto zvuky vydává, moc dobře totiž věděl jak dovede být brutální pokud se někdo pokusí dotknout jeho rodiny „Prosím tě Anthone ušetři mě detailů zrovna jím smažená vajíčka a zapíjím je vodou, takže mi prosím tě nenič snídani. Dobře?". Anthon jen odvětil „Dobře, já tě už nebudu otravovat a jdu si úžit sladkou pomstu, měj se. Mám tu ještě spousty zábavy." následně Anthon hovor ukončil.

Osamělé Monstrum 2: Impérium na vzestupuKde žijí příběhy. Začni objevovat