„Slyšíš mě Henry?" vzbudil Henryho Dohtorův hlas. „Co, kdo kde seš?" zmateně se Henry rozhlížel po místnosti, aby našel zdroj hlasu. „Zatraceně Henry, tak už odpověz!" vztekal se Dohtor. „No, co se děje?" zeptal se ho Henry rozespale když si nasadil headset. „To je dost že si odpověděl!" naštval se na něj Dohtor. „No, co potřebuješ?" otázal se Henry během čehož si rozespale mnul oči, jeho mozek stále ještě spal takže nedovedl moc dobře zpracovávat informace. „Ten tvůj stavební projekt je u konce." oznámil Dohtor „Zrovna před chvílí jsem dostal zprávu, že byli dokončeny poslední stavební práce. Všechny technologické vychytávky jsme tam dali, přesně podle instruktáže.". „To jsou skvělé zprávy." radoval se Henry když už pomalu přicházel k sobě „Díky moc.". „Super tak se měj." ukončil Dohtor rychle hovor. „Sin?" zvolal na ní Henry. „Ano?" ozval se její hlas „Co potřebuješ?". „Zkontaktuj Mereonu a ostatní, řekni jim ať se dostaví před ten sklad, do kterého včera dali tu královnu." nařídil Henry. „Ještě něco?" otázala se Sin. „Ještě tam svolej nějaké žoldáky a moje zaměstnance, řekni jim ať tu královnu odvedou do továrny na krev." zaúkoloval ji Henry, stále ještě ospalým hlasem. „Tak teď budeš říkat tomu zařízení?" tázala se ho Sin. „Myslím, že název přesně vystihuje funkci, máš snad jinačí nápad na jméno?" řekl Henry, zatímco se pustil do své ranní rutiny. „Ani ne, já vymýšlet nová jména neumím." prohlásila Sin „Na to si najdi nějakého Gula nebo Geremáda.". „Jo a ještě." připravoval si Henry pro Sin další úkol „Bylo by fajn kdybys tam poslala nějaké chemiky a biology, potřebuji zjistit, jak ovládat královny lesních pavouků a jak zvýšit jejich produkci. Mám v plánu to udělat za pomocí hormonů a genetického inženýrství, podobně jako jsme to dělali s dobytkem a divokými zvířaty.". „Dobře není problém." souhlasila Sin načež zmlkla.
Henry se tedy pustil do své ranní rutiny, ale když už zasedl ke předem připravené snídani, kterou mu udělala Sin, ozval se ze sluchátka dobře známý hlas „Haló jsi tam?". „Kdo tam?" přerušil svou snídani Henry, jakmile zaslechl ten hlas. „Tady Edrien, potřebuji s tebou prohodit pár slov. Můžu se stavit?" požádal Edrien o Henryho čas. „Samozřejmě, jen přijď." neváhal Henry s odpovědí „Stejně jsem si s tebou chtěl promluvit o Naigerovi.". „No to já zrovna taky." řekl Edrien. „Dobře tak se sejdeme v residenci." domluvil Henry a ukončil hovor. „Takže sem jde Edrien?" zeptal se Sin co začal opět jíst. „Přesně tak, chce se mnou prohodit pár slov ohledně Naigera." vysvětlil ji Henry „Hádám, že bude chtít podepsat nějaké smlouvy týkající se jeho podnikání a možnosti prodeje jeho jídla.". „Nepřijde ti, že si Edrien nějak rozumí s Naigerem?" položila svou otázku Sin. „To není nijak překvapivé." prohlásil Henry „Naiger a Edrien mají spoustu společných vlastností.". „To je pravda." uznala Sin „Jak si myslíš že na tohle setkání reagovala Mereona?". „Nijak." odvětil Henry „Mereona ho možná miluje, nebo tak něco, ale nezdá se mi, že by ho nějak kontrolovala. Spíš bych jejich vztah přirovnal k vášnivějšímu přátelství, ačkoliv co já o tom vím. Nikdy jsem s nikým ve vztahu nebyl ani jsem neměl žádné přátele, takže houby vím o tom jak tyhle věci fungují. Do jejich soukromí nevidím, na rozdíl od tebe.". „Ty mě obviňuješ z toho, že je špehuju?" rozzlobila se Sin. „Já tě z toho neobviňuju." bránil se Henry „Já jen říkám že když se dokážeš napojit na jakékoliv elektrické zařízení, tak pro tebe není něco takového problém. Navíc, tohle by nebylo poprvé kdy jsi něco takového udělal.".
„Budu z toho mít problém?" znervózněla Sin když si uvědomila co vlastně udělala. „Rozhodně ne." ujistil ji Henry „Já jsem za to náhodou rád, pokud někdo na mě bude chtít zaútočit, budu to vědět dřív a pošlu na něj někoho kdo se o to postará.". „Prostě mě zase chceš využít ke svému prospěchu, co?" zeptala se Sin s nádechem sarkasmu v hlase. „Já využívám tebe, ty využíváš mě. Já myslím že jsme si kvit. Tohle je spíš symbióza než parazitismus." opět se bránil tomuto nařčení Henry. „Můžeš mi vysvětlit, jak tě využívám?" zeptala se Sin zvýšeným hlasem. „Můžeš využívat moje servery, laboratoře, počítače zkrátka můj majetek. Navíc se můžeš učit z internetu a díky tomu že tě držím v tajnosti, máš spousty času na svoje brouzdání po internetu. Navíc tvoje uvědomění tajím před Edrienem a celou veřejností, a k tomu ti plánuju vytvořit tělo. To není zrovna malý seznam věcí, co?" vysvětlil Henry důvod proč řekl to co řekl. „To docela dává smysl." uznala Sin.
ČTEŠ
Osamělé Monstrum 2: Impérium na vzestupu
DiversosHenrymu se podařilo nemyslitelné, porazil říši o které si všichni mysleli že nejde porazit. Vyhrál válku která se vedla staletí a vytvořil stát s ním v čele. Dokáže ale vést toto nové impérium k zářným zítřkům nebo se rozsype na prach? A opravdu zna...