Teď když měl Henry konečně vymyšlené jak bude jeho nové tělo vypadat a co všechno bude umět, mohl se konečně dát do práce. Než ale mohl něco takového udělat, ozval se mu Naiger „Jsi tam Henry?" ozval se jeho hlas, jako by přicházel přímo z jeho hlavy, jako by k němu promlouval nějaký vnitřní hlas. Henry se chtěl nejprve naštvat nad tím, že ho Naiger ruší od jeho vele-důležité práce, ale pak si uvědomil, co mu Naiger slíbil, načež ho vztek rychle opustil. Své vědomí tedy přesunul do počítače ze kterého Naiger hodlal vést hovor a řekl „Zdravím Naigere, co ode mě potřebuješ?" zeptal se, ačkoliv si byl téměř jist že to ví. „Tvoje vědomí je v počítači, že?" zeptal se zaskočeně Naiger, když si povšiml, že jeho hlas slyší i přes to, že mu Henry hovor odmítl. „Přesně tak." souhlasil Henry „Aktuálně jsem ve tvém počítači.". „Uf." oddechl si Naiger, pokud tedy něco takového mohli pavouci vůbec udělat „Já už jsem se lekl že jsem omylem stáhl vir.". „Kdeže, Naigere." zasmál se Henry „Tohle je teď jediný způsob, jak s tebou můžu v tomhle stavu mluvit. Alespoň prozatím". „Takže je pravda že nemáš tělo?" zeptal se Naiger, když se zrovna chystal odejít od počítače, zjevně proto že měl nějakou práci „Já jen tak pro informaci.". „Kdybych měl, tak teď s tebou takhle nemluvím." odvětil ihned Henry „Ale zpátky k tématu. Co ode mě potřebuješ?" ptal se, přičemž jasně dával najevo že ho vytrhl z důležité práce.
„Jen jsem tě chtěl pozvat na mé povýšení." oznámil Naiger, když se nervózně procházel po místnosti, která byla zřejmě jeho kanceláří, soudě podle všech těch monitorů na kterých byli grafy akcií a tržeb jeho firmy. „Myslíš, jak tě povýší tvoje královna?" zeptal se Henry, přičemž si vzpomněl na to, jak mu vypravoval o jeho snech stát se hlavním synem pavoučí královny, což byla nejspíš nějaká vysoká funkce. „Přesně tak." chlubil se Naiger s nadšeným hlasem „Dneska budu povýšen na hlavního syna královny, dokonce mě povýší královna všech královen. Až tak daleko jsem to dotáhl.". „Tak brzy?" podivil se Henry, jelikož čekal že přípravy zaberou mnohem déle. „Proč by ne?" smál se vesele Naiger, pro kterého byla tohle neuvěřitelná čest nosit takovýto titul „Stavba podzemních hnízd je téměř dokončena, pro všechny královny už jsem vytvořil hnízda a přestěhoval jsem je tam, financuju vše, co potřebují a plním jakékoliv přání které mi položí. Tak proč neměl být za své zásluhy povýšen?". „Když je to ve vaší kultuře v pořádku, tak jen prosím." nevměšoval se do toho Henry „Já jsem jen čekal že bude potřeba nějakých příprav.". „Všechny přípravy už jsem udělal, tak na co čekat?" položil Naiger řečnickou otázku „Doufám že si nemyslíš že bych dobrovolně oddaloval splnění mého snu.". „A kde vlastně tohle povýšení proběhne?" pro změnu se ptal Henry „Rád bych ho viděl.". „Právě proto jsem ti volal." odvětil Naiger „Chtěl jsi se na to podívat, a jelikož jsi mi dost pomohl dostat se tam kde teď jsem. Myslím, že si zasloužíš být u největšího momentu mého života." rozplýval se Naiger nad tím co ho čeká.". „Ale já se ptal, kde ta akce proběhne?" zopakoval Henry svou otázku. „Promiň, asi jsem se nechal unést." omluvil se Naiger „Bude se konat pod touhle budovou, v největším, podzemním, pavoučím hnízdě, jaké kdy bylo vybudováno. Je to přeci jenom sídlo královny všech královen, takže je to nejlepší místo pro tuhle akci.".
„A kdo všechno tam bude?" ptal se Henry s jistou dávkou zvědavosti, která nahlodávala jeho podvědomí. „Spousta osob." horlivě se pustil Naiger do popisu seznamu osob která se akce zúčastní „Nebudou tam chybět mí obchodní partneři, takže Wol Zener tam nebude chybět, rozhodně tam bude dosti Gulů a Geremádů z ekonomické sféry, to jsem si sám vyžádal a stál za tím. Je dost možné že zde budou i novináři, jelikož o tuhle akci jeví zájem dost Gulů.". „A to nebude královně vadit, že tam budou Gulové a Geremádi, nebo že ji budou fotit?" podivil se Henry nad tím, že by nějaká taková náboženská akce dala bez problému přístup i Gulům, tedy alespoň předpokládal že tato akce bude náboženského rázu. „Pro ni, a ostatní, je to neuvěřitelná čest. Zjevně totiž zapomínáš, jak naše kultura bere Guly a Geremády." upozornil ho na zjevný fakt Naiger. „Takže za jak dlouho začíná?" ptal se Henry, zjevně proto že se chtěl akce taktéž zúčastnit. „Velmi brzy." odvětil Naiger vážnějším hlasem „Zhruba tak za půl hodiny.". „Skvělé, tak to přijdu." prohlásil Henry s tučnou dávkou nadšení pro věc. „A to uděláš jak? Když nemáš tělo." zeptal se tázavě Naiger, který zjevně netušil, jak toho Henry hodlá docílit. „Jsou tam dole kamery?" ptal se Henry, ačkoliv pokud by nebyli, i tak by si zajisté našel cestu, on by si vždycky našel cestu. „Samozřejmě." odvětil rázně Naiger „Bezpečí královen a ostatních je mou prioritou.". „V tom případě uvidím sebemenší detail. Ze všech úhlů, stran a pohledů." chvástal se Henry, který se radoval že uvidí i věci ke kterým by běžní hosté a novináři neměli přístup. „Dobře, jen to nějak nenarušuj." poprosil ho Naiger, ačkoliv mu bylo jasné že Henryho by v tom nezastavil. „To bych si u obchodního partnera a svého zákazníka nedovolil." pronesl Henry takovým tónem hlasu, aby bylo jasné že je uražený z toho že si Naiger vůbec myslí že by takovou věc udělal. „Akce tedy začíná za půl hodiny." oznámil mu Naiger a odešel.
ČTEŠ
Osamělé Monstrum 2: Impérium na vzestupu
SonstigesHenrymu se podařilo nemyslitelné, porazil říši o které si všichni mysleli že nejde porazit. Vyhrál válku která se vedla staletí a vytvořil stát s ním v čele. Dokáže ale vést toto nové impérium k zářným zítřkům nebo se rozsype na prach? A opravdu zna...