Sizi bir yerden tanıyor muyum?

1.6K 57 60
                                    

Türkiyeye gelmemin üzerinden 1 hafta geçmişti kendi evimi tutmuş eşyalarımı taşımakla uğraşıyordum.

Dayıma çok afilli bir ev olmamasını söylemiştim ama tabii ne fayda, dublex evi doldurmak zor oluyor canım.

Şurda 2 hafta önce acaba ne zaman öleceğim diye düşünürken şu an dertlerimin bu kadar küçük olması şaka gibi gerçekten.

Nakliyatçılar eşyaları yerleştirmişti tabii birde bu eşyaların açılması,mutfak malzemelerinin doğru yerleşmesi,odaları kendime göre dizayn etmek bir ton iş vardı. Bu kadar işi tek başıma yapacak değilim herhalde?

Hemen arkadaşlarımı çağırdım tabii Türkiye'de uzun zamanlar kalmadığım için sadece lise arkadaşlarımla samimiyim bende onları çağırdım zaten

Nerdeyse bütün işlerimizi halletmiştik en sona baktığımızda saat gece 3 falandı bizde davlumbaz ışığında bir Türk kahvesi iyi gider dedik.

Demese miydik acaba?

Ravza konuşmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ravza konuşmaya başladı

Ee kaçak 5 yıldır napıyorsun elin Almanyasında

Napayım valla Türkiye'de yaptığım şeylerin aynısını yapıyorum gurbette olunca hayatında çok bir şey değişmiyor yani

Nasıl değişmiyor ya? ben boşuna mı almanyaya gidip böyle en kekolarından biriyle evlenmeyi hayal ediyorum???

Dediği şey ile dördümüzde kahkaha attık keko sevdası bir bitmedi haberlerde görmemiz yakındır.
Betül konuşmaya başladı

Pınar mustafayı düşünmekten Almanyada etrafına baktı mı acaba?

Betülün böyle demesiyle bütün gözler üzerine döndü Ravza ve Damla,Betül naptın,der gibi bakıyordu.

Kalbime bir şey saplanmış gibi oldu bir anda. 9. Sınıftan beri sevdiğim çocuk,Mustafa.

İlk aşkım,son aşkım diye hayal ettiğim,asla kavuşamadığım,bütün kalbimle sevdiğim o çocuk.

Aslında şu sıralar aklıma bile gelmiyordu ama akla gelincede etkisi büyük oluyor işte.

Şu an nerede,ne yapıyor acaba hiç aklına geliyor muyum,aklına geldiğimde kalbinde ufacıkda olsa bir hareketlenme oluyor mu?

Almanyaya ilk gittiğim zamanlar hep dua ederdim. Dualarımda hayırlısı olsun değil,O olsun derdim.

O olursa kalbim için en hayırlısı olacağını bilirdim çünkü ya da sadece onun doğru kişi olmamasından korkmuşumdur.

Sonunda ortamdaki gerginlik bozuldu ve Ravza konuşmaya başladı.

Aman bir adamla ömür mü geçer yani sende pınarr

Dediği şey ile gülmüştüm ben gülünce onlarda rahatlamış ve gülmüşlerdi

Karşıma Mustafa'dan daha fazla seveceğim biri çıkacak mıydı?

Terim? || Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin