Komşu?

285 11 34
                                    

Barış bir anda herkesin bağırması ve alkışlaması ile utançla gülmüş ve gülüşünü eli ile kapatıp sonra o da alkışlamaya başladı. Çok şükür şu saçma sapan doğum günü müziğinden kurtulduktan sonra Barış hemen yanındaki Kerem'den başlayarak herkese sarılmıştı.

Valla teşekkür ederim hepinize gram beklemiyordum.

Bize değil Damla'ya teşekkür et onun fikriydi.

Ravza hemen etkinliği Damla'nın düzenlediğini belirtmişti sonra da yanıma gelip koluma girmiş ve ikisini izlemeye başlamıştı. Şu ortamda ben yokken neler oldu çok merak ediyordum.

Barış hemen Damla'ya dönmüş sırıtarak tekrar teşekkür etmişti Damla'da utanarak gülüşünü kapatmış ve rica etmişti. Gerçekten çok yakışıyorlardı.

Neyse ya oturmuyor muyuz?

Özge'nin dediği şey ile hepimiz yerlerimize oturmuştuk. Baş köşede Şevval oturuyordu. Biz Kerem ile yan yana tabii ki. Yanımızda halil ile ravza ve Betül karşımızda Özge Barış ve Damla oturuyordu. Bu oturma düzenlerini biz ayarlamıyorduk her seferinde nasıl böyle saçma bir şekil alıyordu anlamıyordum. Barış konuşmaya başlamıştı.

Gerçekten tekrar tekrar teşekkür ederim her şey için.

Barış bir sakin ol oğlum daha her şeyi yapmadık.

Derken?

Kerem ayağa kalkıp Barış'ın yanına gitmiş cebinden bir bileklik çıkarmış ve Barış'a vermişti.

Sen şaka yapıyorsun lan oha!

Barış hemen Kerem'i kendime çekip sarılmıştı. Bir bilekliğe neden bu kadar sevindiğini anlayamamıştı hiçbirimiz tabii Halil hariç alttan alttan gülüp "oha" diyerek şaşırıyordu.

Ne bu bileklik?

Orası da bize kalsın.

Sorduğum soruya adeta duyuldu yedikten sonra Barış Halil'e bakıp elindeki bilekliği sallamış ve göz kırpmıştı. Halil ise vay be der gibi alt dudağını büzmüştü.

Kerem sonunda oturduğunda ben ayağa kalkıp elimdeki poşetten kravat kutusunu çıkarmıştım. Evet bir kravata bu kadar para bayılırsanız kutuyla veriyorlar.

Hani Kerem'indi lan.

Ona daha güzelini alırım.

Barış gülüp kutuyu açmıştı.

Jilet.

Doğum günün kutlu olsun özür dilerim daha güzel bir şey almak isterdim ama zamanım yoktu.

Senin düşünmen yeter yengem.

Barışla tekrar sarıldıktan sonra yerime oturmuştum. Benimle beraber Halil kalkıp gitmişti büyük ihtimalle hediyesini getirecekti. Şevval daha Barış'la yeni tanıştığı için doğum günün kutlu olsun diyip geçmişti büyük ihtimalle onunda bu programdan haberi yoktu.

Ravza kalkıp parfüm vermiş Barış'a sarılarak oturmuştu. Betülde aynı şekilde saat almıştı.

Ve büyük ihtimalle hepimizin beklediği Damla'ya sıra gelmişti. Bende yanımda Kerem'in olduğunu hatırlayıp hemen kulağına eğilmiştim.

Bunların arasında bir şey mi var?

Sen yokken buluştuk orada konuştular falan da bilmiyorum valla devamını.

Tek kaşımı kaldırarak Kerem'e bakmıştım.

Yani biraz instadan da konuşmuşlar sanırım.

Terim? || Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin