(Bölümün neredeyse tamamı oturarak geçiyor oturma şeklini hayal edin diye yazıyorum:
Kerem ile Pınar yan yana kanepe tarzı bir şeyde oturuyorlar Halil ve Barışta Kerem'in yanında.
Halil'in karşısında Ravza oturuyor.
Barış'ın karşısında Damla oturuyor.
Pınar'ın karşısında Mustafa oturuyor.
Salih ile betül yan yana oturuyor Salih'in sandalyesi kanepe kısmında.
Betül ile Kerem karşı karşıya
Biraz karışık gelebilir ama bu şekilde oturuyorlar yuvarlak biçimde şimdi upuzun bir bölüm geliyorrrrrr)Ne? Koskoca bir Ne? Şu an sanki bütün organlarım içimden çıkarılmış sadece kalbim kalmış gibi hissediyorum.
Yani koskoca bir boşluk.
Seni unutuşumun arifesindeyken neden geri döndün? Neden İstanbula geldin? Restoranda benim olacağımı bile bile neden buraya geliyorsun?
Her şey yolundaydı işte ne güzel ilerliyordum kendi yolumda. İyileşmiştim,Keremi bulmuştum sen nereden çıktın?
Yaşadığım olayın şokunu atlatmak için derin derin nefesler alıyordum. Kızlarda mesaja bakmak için kendi telefonlarını çıkarıp mesaja bakmışlardı. Betül bir sürü mesaj atıyordu ama hiçbirine odaklanamıyordum.
Ravza mesajı okuduktan sonra damlaya dönüp gözlerini büyüttü aralarında bir şey için anlaşmışlardı sanırım ama ne için onu bile düşünemiyordum. Tekrar gruptaki mesajlara baktım okuyordum ama sanki hiçbir şey okumuyormuşum gibi geliyordu masada olan sudan bir yudum içip kendime gelmeye çalıştım.
Ravzada yanıma gelip telefonu kapatmış sırtımı sıvazlıyordu.
Betül ciddi mi?
Zor bela konuşmayı becermiştim sonunda zaten 2 3 kelime daha edersem ağlayacaktım.Kerem tamamen kafamdan çıkmıştı birde o gelecekti değil mi?
Gelecekmiş köpek son mesajı okudun mu?
Başımı sağa sola salladım. Gözlerim dolmuştu.
Aptal Kazım burada çalışıyormuş hem onu görmeye gelecekmiş birde sen burada olunca tabii kaçırır mı fırsatı? Orospu çocuğu.
Deme öyle.
Ravza bir anda sinirlenmiş elini sırtımdan çekmişti.
Ne demesi kanka aptal mısın sen? Bak Pınar o buraya gelince saçma salak hareketler yaparsın bir tane ona bir tane sana çakarım sevgilin var senin.
Damlada yanıma gelmişti.
Pınar öyle saçma sapan bir şey yapmazsın umarım? Keremgilde geliyor hadi topla moralini.
İstersen bir tuvalete gidelim?
Lisede edinen dostluklar harbiden bir ayrı oluyormuş. Beni benden daha çok düşünen insanların varlığını bilmek çok güzel bir şey.
Tuvalete gitmek istememiştim henüz o kadar kötü değildim. Öyle havadan sudan konuşarak kendimi toplamaya çalışıyordum.
Abi Kazım'ın burda çalışması şaka mu yalnız?
Ravza'nın dediği şey ile gülmüştüm. Kazım lisede her kıza yavşayan,-uçan kuşa bile yürüyecek diye korktuk bir ara- Ravza'nın eski sevgilisiydi.
İnşallah görmeyiz ya birde o malı çekemem şu an.
Mustafa onun için gelmiyor mu zaten abi niye olmasın
He aynen onun için geliyor bak.
Ravza Damla'ya masa altından çomak göstermesiyle hepimiz gülmüştük. Muhabbet böyle böyle devam ederken Ravza öksürüp gözleri ile kapıyı gösterdi. Kapıya baktığımda Kerem,Barış ve Halil'in geldiğini gördüm. Bugün buraya bütün kekolar toplanacaktı galiba. Ayağa kalkıp Kerem ile sarıldım. Barış ve Halillede el sıkıştım, normalde Barışla samimi olduğum için el sıkışmamıza ikimizde gülmüştük. Bizim kızlarla el sıkıştıktan herkes ismini söyledikten sonra oturduk. Barış durur mu? Durmaz hemen konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terim? || Kerem Aktürkoğlu
Teen FictionFatih Terim'in canından çok sevdiği yeğeni 5 yıl sonra Türkiye'ye dönmeye karar verirse ne olur? FanFic