Bildiğiniz gitmişti arkasına bile dönmeden denedik yapamıyoruz diyerek çekip gitmişti. Bu kadar basit miydi yani? Gel sarıl,öp,özledim de sonra çek git her şey bu muydu yani?
Anlık bir sinirle mi yaptı yoksa gerçekten böyle mi hissediyordu onu bile anlayamamıştım. Anladığım tek şey ben tuvalete gittiğimde o masada neler döndüğünü öğrenmem gerektiğiydi.
Bir anda arkamdakı kapının açılması ile kendime geldim üşüdüğümü hisettim. Arkama baktığımda Damla şaşırmış kalmış bana bakıyordu.
İyi misin lan ne oldu? Kerem nerede?
Yani yanımdaydı 5 dakika öncesine kadar
Pınar cevap versene,içeri gir ayrıca donmuşsun.
Damla'dan destek alarak içeri girmiştim. Şu an kırgınlık ve kızgınlığın tam ortasındaydım hangisini hissetmem daha doğru olurdu bilmiyordum.
Oğlum 2 saattir seni bek- iyi misin lan?
Betül beni gördüğü anda cümlesini yarıda kesmişti.
Noldu? Anlat.
Kanepeye oturmuş ve sadece tek bir kelime söylemiştim.
Ayrıldık.
Yüzümde hiçbir ifade yoktu,gözlerim zaten çoktan Keremin düşüncelerine yani koca bir boşluğa dalmıştı.
Şaka mı yapıyorsun?
Buraya kadar ayrılmak için mi gelmiş cidden? Mal amınakoyum.
Biraz durup kızların iyice kin kusmalarını bekledikten sonra olayları anlattım.
Pınar salak mısın sende çocuğa bir açıklama yapsaydın öyle mal mal baktın mı sadece?
Ne yapacağımı,ne söyleyeceğimi bilemedim ki bir anda ne olduğunu anlamadan gitti. Bir insan bu kadar çabuk vazgeçer mi? Veya şöyle diyeyim;
Bu kadar kolay vazgeçebilen biri gerçekten seviyor mudur?Pınar olaylara tek taraftan bakıyorsun. Allah bilir o beyin özürlu Mustafa bunlara ne dedide Kerem böyle bir tepki verdi?
Ravza'nın dediği şey mantıklıydı. Sanırım 2 tarafta biraz sakinleştikten sonra konuşmamız gerekiyordu. Ama bir dakika Betülde Salihgille beraber gelmiş ve tuvalete gelmemişti. Masada neler olduğunu biliyordu!
Betül sende Salihgilleydin ne konuştular?
Betül anlık olarak kasılmış ve kendini biraz geriye vermişti.
Harbi lan Betül ne dediler ben gidince?
Ya işte oturduk herkes birbiriyle tanıştı falan sonra Mustafa direkt Pınar neden gitti? diye sordu. Kerem dedi tuvalete gitti diye sonra Mustafa sırıttı pis pis. Salihle ben bir şeyler olacağını anladık orda zaten Salih yapma falan dedide dinleyen kim? Neyse sonra Mustafa kendi kendine bir şeyler fısıldadı. Barışta ne zamandır arkadaşsınız diye sordu. Ben cevapladım Mustafa'a bir anda atladı lise 2ye kadar arkadaştık sonra araya hisler girdi dedi. Kerem bir gerildi tabii. Barışta şaşırdı abi normal olarak Halil anlamadım dedi. Mustafada öyle liseden beri arkadaşız şu andada tuvalette beni gördüğü için ağlıyordur büyük ihtimalle dedi sonra fısıldayarak ya da özlediği için dedi kendi kendine orda Kerem'in kayışlar koptu tabii. Ne diyorsun lan sen? dedi. Sonra siz geliyordunuz Barış Kerem'in kulağına bir şeyler fısıldadı Kerem'de bu yemekte olay çıkmasın dedi sonrada geldiniz zaten.
Vay amınakoduğumin pezevengi masada nasıl sessiz sessiz duruyordu piç kurusu
Betül gerçekten böyle şeyler oldu ve sen anlatmadın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terim? || Kerem Aktürkoğlu
Novela JuvenilFatih Terim'in canından çok sevdiği yeğeni 5 yıl sonra Türkiye'ye dönmeye karar verirse ne olur? FanFic