Pınar saçmalama kızım.
Kızın değilim diye kaç kere söylemem lazım anlaman için? Ayrıca ne saçmalaması sen değil miydin bana katil diyen?
Pınar daha 10 yaşındaydın kimse senin katil olacağına inanmazdı zaten-
Evet sen daha 10 yaşında bir kız çocuğunu katil olmakla suçladın. Neden yaptın? Neden?
Çünkü orada bir tek sen ve ben vardık bird-
Birde teyzem vardı. Şu an karşımda sen olmasaydın yanımda o olacaktı. Ama sen Allah'ın belası adam benim düzgün bir hayat yaşamama izin vermediğin gibi insanların yanımda olmasına da izin vermedin.
Teyzen üzerime iftira attı.
Ne iftirasından bahsediyorsun? Sanki aldatmadın mı annemi kasetlerini bulmuş teyzem. Hem gerçek olmasa başka ne için teyzemi öldürecek kadar gözün dönmüş olabilir?
Pınar kazayla olduğunu sende biliyorsun. Kendi gözlerinle gördün ama beni hiçbir zaman savunmadın.
Ne savunucam seni be. Gözlerimin önünde cinayet işleyip suçu bana attın. Avukat önümde eğilip Pınar olay nasıl oldu dediğinde ne diyeceğimi bilemedim her yerim titredi. Daha 10 yaşındaydım 10.
Pınar çünkü küçüktün kimse seni alıp hapise atmazdı ailenin başında bir baba olması için yaptım.
Senin babalığın kenarda dursun hem sen değil miydin seni evlatlıktan reddediyorum diyen şimdi niye kızım kızım diye peşimde dolanıyorsun?
İşte o an aklıma dank etti. Babam beni buraya ne konuşmak için ne özlediği için ne de başka bir şey için çağırmıştı.
Gazetede çıkan haberlerde olan Pınar Terim manşetleri için çağırdı beni. Tabii soyadımın Terim olduğunu gördü dayımın beni sahiplendiğini gördü. Kefaretini ödeyip onu çıkartmam için buraya çağırdı. Zaten kızım kızım demesinden ne bekliyordum ki?
Bir anda ayaklandım hemen arkamı dönüp kapıdan çıktım. Arkamda bir gümbürtü oldu ama ben dersimi almıştım bu hayatta ne olursa olsun
Gerıye dönmeyeceksin.
...
Tuttuğum eve ağlayarak geri dönmüştüm bir an önce buradan kurtulmak istiyordum. Ama ailem hala buradaydı onları görmek istiyordum ama bir o kadarda o rezil mahalleye gitmek istemiyordum.
Şu 1 haftada yaşanan her şey beni çok yormuştu. Beni sevmeyen biri için beni seven insanları üzmüştüm yaptığım her şey çok yanlıştı ve neden yaptığımı kendime bile açıklayamıyordum.
Sanırım artık olaylara Pınar Terim gözü ile bakmanın zamanı gelmişti. Kapattığım telefonu açtım ve interneti açtım gelen bildirimler ile neredeyse telefonum patlayacaktı.
Kerem'im🤍-38 cevapsız arama
Kerem'im🤍-172 mesaj
Dayım💛❤️-11 cevapsız arama
Dayım-💛❤️-13 mesaj
Barış-17 cevapsız arama
Barış-12 mesaj
Kızıl fırtına-92 cevapsız arama
Kızıl fırtına-129 mesaj
Damlacık-33 cevapsız arama
Damlacık-63 mesaj
Hollandalı-61 cevapsız arama
Hollandalı-82 mesaj
Şevval-49 cevapsız arama
Şevval-101 mesaj
Bilinmeyen numara-7 cevapsız arama
Halil-9 cevapsız arama
Annem-59 cevapsız arama
...Sanırım biraz merak etmişler ama tam emin olamadım.
Liste uzamaya devam ediyordu ilk kimle başlayacağımı düşünürken telefonum çalmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terim? || Kerem Aktürkoğlu
Genç KurguFatih Terim'in canından çok sevdiği yeğeni 5 yıl sonra Türkiye'ye dönmeye karar verirse ne olur? FanFic