Hoşuma gittin

647 32 12
                                    

Şu an ne yapmam gerektiğini bilmiyor ve notu tam olarak algılayamıyordum.

Acaba sadece öylesine yazdığı bir not muydu? yoksa formayı mı yakıştırdı? Ya da onun numarasını giymem hoşuna gitti.

En mantıklısı 3. Geliyordu çünkü yazdığı not bunu ima ediyordu yani değil mi?

Insan neden durduk yere böyle bir şey yazar ki canım, ne gerek var yani şu an beni bu kadar panik içine sokmaya?

Şimdi napacaktım gidip "yaaa 7 en çok bana mı yakışıyor şapşal çocukk" yapacak hâlim yoktu. Hiçbir şey olmamış gibi davranmak en iyisiydi sanırım.

Tuvalete mi düştün Pınar? hadi gidiyoruz.

Barış'ın sesini duymamla anında kapıyı açtım Özge ceketini giyerken ben karşımdaki Barışla bakışıyordum.

Kafasını sağa sola sallayıp kaşlarını çattı.

Noldu ne bakıyon?

O an saçma bir durum içinde olduğumun farkına varıp kendimi toparladım bende ceketimi almak için Barış'ın yanından geçtim.

Bakamaz mıyım? Nereye gidiyoruz ayrıca?

Valla isterseniz cafeye falan geçelim, ben yorgunum. Oturacağımız bir yer olmalı.

Gerizekalı bizde tenis oynamaya mı gitsek diyorduk. cafeye gideriz zaten napıcaz başka?

Kerem ve Barış üstünü zaten değiştirmişti bende formamı tuvalette çıkarmış bodymin üstüne ceketimi almıştım.

Özge de üstünü çıkarmaya gitti ve hep beraber çıktık. Özge taraftarların çıktığı kapıya gidiyordu ki kolundan çektim.

Buraya kadar geldim dayım öğrenirse niye yanıma uğrmadın diye keser beni o yüzden beraber gidiyoruz.

Ben ne alaka ya?

Ben istiyorum çünkü çok konuşma yürü.

Barış ve Kerem'e de dayıma uğrayacağımı söylemiştim ve onlar önden gitmişti tabii özge durur mu o da onların peşine takılmıştı bende dayımı bulmaya çalışıyordum.

Soyunma odasından çıkan Kerem Demirbay'ı görüp hemen yanına gittim.

Fatih Terim'i gördünüz mü acaba?

Fatih hoca içeride de

Dayı düşünür gibi bakıp yandan gülümsemişti.

Kerem'i gördün mü sen onunla konuşmam lazımda.

Ha biz beraber çıkacağızda onunla isterseniz ben söylerim

Başbaşa mı?

Dayıyı bozmuş bizimkiler valla. Yani bir şey ima ediyor ama ne ima etmeye çalıştığını anlamadım.

Yok Özgeyle Barışta olacak.

Dayı Özge adını duyunca yüzündeki sırıtış biraz silindi dudağını ısırdı ve konuşmaya devam etti.

Anladım neyse size iyi eğlenceler ben yarın konuşurum keremle hadi görüşürüz.

Dayı omzuma iki patpat yapıp gitmişti.

Tatlı adam be seviyorum.

İçerisi müsait olmayacağında dolayı dayımı arayıp kapının önünde olduğumu söyledim o da hemen geldi. Birbirimize sarıldık.

Dayıı nasıl aldık ama maçı

Başlarımda ben varım tabii kazanacaklar

İkimizde gülüşmüştük.

Terim? || Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin