Bir Maç Aşkı

321 14 169
                                    

O olaylı günün üzerinden 3 hafta geçmişti. Herkes kendi hâlinde takılıyordu Allah'a şükür hiçbir sıkıntımız kalmamıştı. Sezonun tam ortalarında olduğumuz için Kerem çok fazla çalışıyordu bu yüzden görüşemiyorduk. Ha bu arada geçenlerde dayım ile oturup güzelce her şeyi konuştuk. Dayımı bilirsiniz o güzel nasihatlerini verdi banada dinlemek düştü tabii ki. Şu an her şey eskisi gibi ve çok güzel.

Şu an kendi evimde rahatça takılıyorum. 3 haftadır sadece market alışverişi için dışarı çıkıyorum. Durumdan rahatsız değilim evimi seviyorum fakat tek olunca insanın canı sıkılıyor.

Tabii her seferinde bu can sıkıntımı Kerem'e,bizim kızlara dile getiriyorum fakat zamanları olmuyor genellikle. Ama bugün Damla benimle önemli bir şey konuşacağını söyledi. Umarım yine saçma sapan olaylar ile uğraşmam çünkü bıktım.

Evde oturup kızıl goncalar izleyip Cüneyd fan clupcılık yaparken zil çaldı. Damla'nın geldiğini biliyordum zaten hemen kalkıp kapıyı açtım. Karşımda 1 insan beklerken 3 insan vardı. Kerem,Damla ve Barış.

Ekibin alakasına aldırmadan Kerem'e sarıldım.

Ya madem geleceksin neden söylemiyorsun?

Damla söylemedi mi?

Kerem benden ayrılıp Damla'ya bakmıştı ki Damla sırıtarak içeri geçmişti. Keremde gülüp peşinden gitmişti. Barış tam geçecekti ki kolumla kapıyı kapatmıştım.

Hayırdır?

Ne hayırdırı?

Sen niye geldin?

Gideyim mi?

Sırıtmış Barış'a sarılmıştım.

Şerefsiz anca işin düşünce geliyorsun.

Bugünde izin almaya geldik herhalde zaten.

Barış'tan ayrılmıştım. Dediğinden hiçbir şey anlamamıştım kaşlarımı çatmış Barış'a bakıyordum ki. Anlarsın diyip içeriye girmişti.

Kapıyı kapatıp yanlarına gittim. Damla diziyi Kerem'e anlatıyordu.

Sonra bu Meryemle Zeynep kaçacaktı ama...

Ee hoşgeldiniz.. hoşgeldiniz de niye geldiniz?

Dediğim ile güldüler. Kerem konuşmaya başladı.

Hayatım öyle denir mi? Ayıp.

Yani bence 3 hafta boyunca yüzüme bakmamaları ayıp. Bakın yine bir olay olduysa şu kapıdan koşarak kaçarım.

Yok yok bu sefer hayırlı bir iş.

Kerem kaşlarını çatarak Barış'a bakmıştı.

Ne hayırlı işi oğlum?

Kız mı istiyoruz?

Dediğime ben ve Kerem gülerken Damla ve Barışta tık yoktu. Barış boğazını temizleyip Damla'ya baktı. Damla kafasını salladı.

Biz sevgiliyiz.

Hayırlı olsun.

Hayırlı olsun.

Barış ve Damla birbirine bakmış Damla birden gülme krizine girmişti.

Bir şey demeyecek misiniz?

Ne dememizi istiyon?

Hani niye bize söylemediniz,nasıl oldu falan?

Biz size söylemiş miydik?

Terim? || Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin