7

682 32 34
                                    

Kerem'in dediği şey ile beynimden vurulmuşa döndüm. Ne tepki vereceğimi,ne yapacağımı bilemedim. Gözlerimin dolduğunu hissettim sadece Kerem'e bakıyor hiçbir şey yapmıyor,yapamıyordum gözlerimin dolu dolu olduğunu görünce Kerem panikledi ve o da ne diyeceğini ne yapacağını bilemedi ama gözümden bir yaş düşünce sanırım olayı anladı ve konuşmaya başladı.

Pınar,Berkan bunu söylememeliydi ilk önce Berkan adına özür diliyorum. Bende bunu sormamalıydım böyle pat diye gerçekten özür dilerim.

Yine ne diyeceğimi bilemedim sadece titreyen elimi kaldırıp gözlerimi sildim ve kısık,titrek bir sesle sorun yok dedim. Kerem torpido gözüne elini atıp bana bir peçete verdi,bende aldım ve gidebilir miyiz? dedim.

Kerem sanki acırmış gibi bakıyordu. Gerçi hasta olduğumu öğrenen bütün insanların gözünde bu bakış vardı alışmıştım ama Kerem'den bu bakışı görmek sanki içimdeki yarayı daha da kanatmıştı.

Başını salladı ve yavaş yavaş gitmeye başladık.

...

Gidene kadar hiç konuşmadık,Oysaki gelişimiz ne güzeldi bu günün sonu böyle mi bitecekti? Sırf kanser olduğumu biliyor diye o da mı benden uzaklaşacaktı?

vardığımızda ikimizde arabadan indik. Böyle mi ayrılacaktık?

Böyle mi ayrılacağız?

Sanki aklımı okumuş gibi bunu sorması ile sırıttım.

Bilmem, nasıl ayrılmalıyız?

Kerem yanıma geldi ikimizde arabanın kapısına yaslandık.

Nasıl ayrılmalıyız tam bilmiyorum ama böyle değil yani.

O zaman soruyu değiştiriyorum. Nasıl ayrılmalıyz değil nasıl ayrılmamızı istersin?

Kerem gözlerimin içine içine baktı sanki "ayrılmayalım" dermiş gibi.

Bu ögrendiğim şey hayatımda hiçbir şey değiştirmeyecek merak etme. Ben sadece merak ediyorum nasıl oldu? Neden geri döndün? Şu an iyi misin?

Kerem'e dönüp sadece gülümsedim şu an bu soruları cevaplamak için çok yorgunum hem fiziken hemde ruhen

Kerem eğer başka zaman buluşmak istersen bunları başka zaman,başka şekilde konuşsak sana uygun mu?

Kerem derin bir nefes verdi kendini toparladı. Bende kendimi toparladım bana cevap olarak:

Tabii,sen nasıl istersen.

Ben artık eve geçiyorum görüşürüz.

Görüşürüz.

Normalde sarılmayacaktım ama belki bir daha sarılma şansımız olmaz diye çok korktum ve sarıldım. O da bana sarıldı. tamam,kabul en iyi ayrılma şekli buydu.

...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Terim? || Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin