Damat

209 9 72
                                    

Şu an Pınar ve Kerem çiftini uzun zaman sonra yazacağım için çok duygusalım. 🤧 Tatlış bir bölüm bizi bekliyor.

Uzun gezi yolculuğumuzdan sonra sonunda İstanbul'a dönmüştük. Kerem'in ailesi ile tanışmıştım ve gerçekten hepsi birbirinden tatlı insanlardı.

Düğün konusu açıldığında Kerem çok mutlu oluyordu fakat ben hep geriliyordum. Kerem ile evlenmeyi çok istiyordum fakat "erken değil mi?" Diye düşünmede edemiyordum

Benim yengeme büyü falan mı yaptınız la? Dalıp gidiyor sürekli.

Barış'ın söylediği şey ile kafamı kaldırdım. Şu an bir restoranda grupça yemek yiyorduk.Betül başı çok ağrıdığı için gelmemişti, bu ortamda Barış'ın benimle uğraşmaması imkansız gibi bir şeydi yani.

Hayatım iyi misin?

Kerem'in sorduğu soruya başımı salladım. Yemeğimden bir parça alırken bizim grup gezimiz hakkında konuşmaya başlamıştı.

Valla annem Halil'i damadı olarak alacak az kaldı.

Herkes gülerken Halil sırıtıyordu. Egolu şekilde kasıldı.

Kadında haklı tabii. Benim gibisini nereden bulacak?

Yine herkes gülümserken Ravza Halil'e bakarak sırıtıyordu. Bakın sırıtıyordu diyorum. Masum bir gülümseme değildi bu.

Hemen Kerem'i bacağından dürtüp gözlerimle Ravza'yı gösterdim, Kerem kulağıma eğildi.

Bunlar olacak az kaldı.

Barış'ın hamlesi ne zaman gelecek acaba?

Kerem kaşlarını çatıp bana bakarken bingo! Barış konuşmaya başladı.

Ee siz ne zaman sevgili oluyorsunuz ya? Uzamadı mı bu iş?

Kerem ile ben biraz önceki konuşmamızdan sonra Barış'tan gelen cümleye kahkaha atarken Damla gözlerini açıp Barış'a vurmuştu.

Aşkım ayı mısın? Öyle denir mi?

Ne var ya,yanlış bir şey mi söyledim?

Yok kardeşim söylemedin.

Halil'in kurduğu cümle ile hepimiz hem şaşkınlık hemde bir "oluyorlar mı lan acaba?" Havası ile birbirimize bakıyorduk.  Barış haklı çıkmanın verdiği ego ile kendini gösteriyordu.

Bu çocuk hep haklı konuşuyorda dinleyen yok işte.

Barış göz kırptıktan sonra Damla'nın yanağından makas almıştı. Keyifle arkasına yaslanırken Halil konuştu.

Ravza biz biraz yalnız konuşsak olur mu?

Ravza şaşkınlık ile hepimizin yüzüne baktıktan sonra gülümseyerek olur dedi ve beraber masadan kalktılar.

Yine ben yine izdivaç. Televizyonda program yapıcam yemin ederim. "BAY ile aşk'a doğru."

Hepimiz güldük ve sohbet etmeye devam ettik. Tabii ki sohbetin baş kahramanları Halil ve Ravza'ydı. Ne konuştuklarını tahmin etmeye çalışıyorduk.

Tekrar gelip masaya oturduklarında hepimizin gözleri ikilinin üzerindeydi. Halil başını sağa sola sallayıp "ne bakıyorsunuz?" Anlamında el yapmıştı. Kerem atladı.

Oğlum anlatsana ne oldu?

Abi bizim özelimiz olmasın mı?

Amınakoyayım özel dedikleri bir şey olsa bari.

Terim? || Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin