Mantı

290 16 52
                                    

(Şarkıyı tartışma bölümü bittikten sonra açınnn)

Kerem'e gülümseyip içeri girdim ve kapıyı açık bıraktım. Ezgi'ye ağzıma gelen bütün küfürleri saydırırken Damla neye sinirlendiğimi anlamamıştı. Kerem'in hâla içeri girmemesi ile arkamı dönüp ellerim belimde Kerem'e baktım. Kapının önünde o kızla konuşuyordu.

Kerem Ezgi ile konuşuyordu.

İçimdeki kıskançlık duygusunu bastırmaya çalışırken Damla ayağa kalkıp yanıma gelmiş elini omzuma koymuştu.

Sizin konuşacaklarınız vardır ben gideyim.

Damla'ya kafamı sallamam ile elini sallayıp Kerem'in arkasından çıkmıştı. Kerem el sallayıp Ezgi'ye gülümsedikten sonra sonunda içeri girebilmişti.

Ezgi ile aranızdaki sadece komşun olması değil mi?

Sorduğum soruyla Kerem'in kaşları çatılmıştı. Bir yandan ayakkabısını çıkarıyordu.

Anlamadım?

Dediği ile ironik şekilde güldüm.

Gayette anladın bence Kerem.

Bu sefer Kerem benimle dalga geçer gibi gülmüştü.

Bar konusunda haklı çıkamayacağını anladında çoktan bitmiş bir konu için üzerime gelmeyi mi tercih ediyorsun?

Ne alaka Kerem?

Çok alaka Pınar dün neden bana haber vermeden öyle saçma sapan bir mekana gittin?

Kerem neden konuyu değiştiriyorsun?

Konuyu değiştiren sensin Pınar. Biz bu konuyu çoktan konuşmuş ve kapatmıştık. Şu anki konumuz Ezgi değilde senin yaptığın saçma hareket olmalı bence.

Kerem kızlar kötü günleri unutalım diye beni dışarı çıkardı alt tarafı neden bu kadar abartıyorsun anlamıyorum?

İki tarafında nabzı yükselmişti. Tartışma iyice hararetlenmişti. Şu an içinde olmak isteyeceğim en son şey bu ortamdı.

Pınar ikimiz güven üzerine bir ilişki kuracaksak benim senin neler yaptığını bilmem lazım. Sen gece gece saçma sapan mekanlarda geziyorsun ve sevgilin olarak benim bundan haberim yok? Nerdesin dediğimde görüldü atıyorsun. Kızlar o fotoğrafı atmasaydı nerede olduğunu bilmeyecektim bile. Hayır ya biz gelmeseydik sapık bir herif gelseydi yanına o zaman ne olacaktı?

Dedikleri altında resmen ezilmiştik bir cevapta bulamıyordum. Böyle bağırmalı tartışmalara girmeyeli gerçekten uzun zaman olmuştu. Kendimi çok kötü hissediyordum fakat ağlamamam gerekiyordu.

Orada sana haber vermemem yanlıştı biliyorum ama ben gerçekten söyleyecektim Betül telefonu elimden aldı o yüzden görüldüde kaldı mesajın.

Kerem sahte şekilde gülmüştü.

Sende 5 yaşındaki çocuksun çünkü o yüzden 1 mesaj bile atamadın telefonu alıp. Peki öyle olsun.

Kerem yüzüme bakarak kafasını sağa sola sallamıştı yazıklar olsun dercesine kendimi daha kötü hissedemezdim. Gözlerim dolmuştu bir yandan kendimi tutmaya çalıştığım için dudaklarım titriyordu. Kerem ise yanımdam geçip odasına girmiş ve kapısını kapatmıştı. Ne yapacağımı bilemedim yanımdaki koltuğa yığıldım. Haykırarak ağlamak istiyordum resmen içimde öyle bir boşluk kalmıştı ki tarif bile edemiyorum.

Gitmeli miyim, kalmalı mıyım, Kerem'in arkasından mı gitmeliyim, hiçbir şey olmamış gibi mi davranmalıyım? Hiçbirinin cevabını bilmiyordum. Bilinmezliklerin içerisinde kaybolmuştum.

Terim? || Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin