2 Hafta Sonra
Şu an dünyanın en saçma ortamının içindeydim neler mi oluyor? Özge ile Damla kavga ediyor Ravza Damla'yı sakinleştirmeye çalışıyor. Barış ve Halil ise beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Yok abi bir insanın böyle bir şey yapması için ultra gerizekalı falan olması lazım imkansız ya.
Barış olan oldu otur artık dönüp durma kafam döndü amk.
Ha birde Halil'imiz var tabii ki. O da normalde gelmeyecekti hiç hesapta yoktu ama Ravza'nın yüzünden geldi. Fakat şu an bunları sorgulamak yerine bomboş oturmuş hayatımı sorgulamakla meşguldüm.
Damla bir anlık hışımla balkondan çıktı. Yani balkonda kavga etmeleri biraz tehlikeliydi çünkü Damla'nın gözlerine bakarsak Özge'yi oradan atmadığına şükür etmeliyiz. Damla geldiği anda Barış ayağa kalktı.
Siktir git Özge
Ya Damlacım kendimi kaç kere açıklamamı istiyorsun daha? Pınar'ın yüzü burada yemin ederim öyle bir şey yok ya.
Damla'nın gözleri benimle Barış arasında gitti ve doldu.
Barış'a ayrı bir kırgınım zaten. Her şeyi bilmene rağmen benden sakladın.
Damla ben her şeyi anlatacaktım zaten nereden bileyim Özge'nin böyle bir olay çıkaracağını?
Damla,Barış'ın üstüne gitme çocuk nerden bilsin?
Barış'ı savunmuştum fakat hâla kafamdakiler tam değildi. Kime güvenmem gerektiğini kavrayamamıştım. Kerem bana neden böyle bir şeyden hiç bahsetmemişti? Kerem'e kırgındım fakat kırgın olmam gerekiyor muydu ona bile emin değildim.
Şu an her şey kafamda çok karışıktı durumun ne olduğunu? Benim bilmediğim neler döndüğünü anlamaya çalışıyordum. Barış'ın anlattığına göre o konuşma Kerem ve ben ile alakalıymış. Oturmuş Kerem'i beklemekten başka yapabileceğim hiçbir şey yoktu.
Biz bu hâle nasıl geldik?
...2 saat önce
Bu aralar yeni bir bowl mekanı bulmuştum ve gerçekten her şeyi lezizdi. Yine yemeğimi söyleyip oturmuş uslu uslu yemeğimi yiyordum. Bir yandanda dizimin yeni yayınlanan bölümünü izliyordum. Günlerimin sürekli aynı geçmesinden biraz sıkılmış olabilirim ama şikayetçi değilim.
Telefonuma bir anda bildirimler düşmeye başladı.
Özge
Pinar
Aldatiliyorum
Lutfen gel
Cok kotuyumPınar
Ne
Nasil lanÖzge
Pinar soegulama cok kotuyum lutfen cabuk gel
🛑konumHemen telefonumu ve televizyonu kapattım hızlıca üzerime bir şeyler geçirdim ve Özge'nin attığı yere doğru gitmek için arabaya atladım.
Tenhalarda bi cafe konumu atmıştı. Neler olduğunu tam olarak kavrayamamıştım. Arabada giderken neler olduğu hakkında kafamda 1000 senaryo kurmuştum bile.
Özge'nin attığı konuma vardığımda hemen onu aramış nerede olduğunu sormuştum. Cafede olduğumu fakat benim girmemem gerektiğini söylemişti. Yine başım belaya girecek gibiydi.
Arabadan inip cafe'nin önüne gelmiştim. Özge içeriye görünmemem gerektiğini söylemişti o yüzden sırtımı cafeye dönmüş Özge'yi bekliyordum. Gizli saklı işler var gibiydi ve ben böyle işlerden oldum olası nefret etmişimdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terim? || Kerem Aktürkoğlu
Teen FictionFatih Terim'in canından çok sevdiği yeğeni 5 yıl sonra Türkiye'ye dönmeye karar verirse ne olur? FanFic