Kerem Aktürkoğlu'nun ağzından
Hemen kızların arkasından koştum. Aşağıda yakaladığımda Ravza'nın kolundan tuttum bana dönmesini sağlayınca hemen elimi çektim.
Ravza bak yanl-
Kerem kes çok sinirliyim sırf sana saygımdan kıza bir şey yapmadım. Ki sende saygımı hakedecek biri değilsin o ayrı ama şu an o kızı yoluyor olabilirdim. Eğer bana hesap sormaya geldiysen siktir git. Ben az bile yaptım.
Ravza tam arkasını dönüp gidecekti ki arkadan Betül ve Damla geldi.
O kızın en son dediği neydi öyle?
Damla'nın sorduğu soru ile salak gibi bakmak ile yetindim sadece çünkü nasıl bir açıklama yapacağımı bilmiyordum. Ravza bir an hışımla arkasına döndü.
Ne dedi o orospu?
Betül kadının söylediği şeyi söyledi.
Kerem,tekrarlayalım.
...
Pınar Terim'in ağzından
Şaka mı yapıyorsunuz siz?
Duyduklarım ile ne tepki vereceğimi bilemedim. Kerem ise yanımda elini alnına koymuş şekilde duruyordu verdiğim tepki ile doğrulup ellerimi tuttu.
Aşkım yemin ederim kadını 2. Görüşümdü o an.
Ravza ağzına attığı pastayı bitirdikten sonra dikkatimi çekmek için elini salladı ve ona baktığımda konuşmaya başladı.
Benim salak eniştem bu kızla annesini görmüş. Annesi de yalvarmış Kerem'e bizim kız,oğlan Galatasaray delisi falan diye Kerem'de kıramamış kızla abisine bilet ayarlamış. Annesi ile de önceden tanışıyormuş eskiden o kadın komşusuymuş zaten. Kızda ona gönderme yapıyor işte bizi bir daha davet et sana şans getireyim ayağı. Bilerek böyle söyledi ki biz kuduralım ortalığı ayağa kaldıralım. Ki istediği de oldu yani bi tık.
Gerçekleri öğrenmem ile Kerem'e dönüp bıkkınlık ile bir nefes verdim o ise omuz silkti.
Ama ben ne bileyim nasıl bir insan olduğunu aşkım? Yeter Teyze gayet samimi bir insandı. Onlarda öyledir diye düşündüm.
Sen en iyisini yapmışsın aşkım ben onu bir daha göreyim nasıl alıyorum ayağımın altına gör sen.
Bir dakika ya benim kafam şeye takıldı. Bu kız seni nerden tanıyor?
Halil'in sorduğu soru ile Kerem bir anda Halil'e dönmüştü.
Kardeşim sen bizi ayırmak mı istiyorsun niye deşiyorsun olayı?
Napayım lan ben sizi. Ben olayı merak ettim.
Ya ben geçem Kerem'in evine gitmiştim ya orada tanıştık.
Kerem'in evine mi gittin?
Barış ve Kerem bıyık altından gülmüştü. Barış kaçırır mı bu anı?
Kerem ben seninle olmak istiyorum. Her zerrem seni istiyor.Barış'ın özür dileyen beni taklit etmesi ile hepimiz gülme krizine girmiştik. Ben utançtan kıpkırmızı olduğum için elimle yüzümü kapatmaya çalışıyordum. Kerem ise ellerimi açmaya çalışıyordu.
Sen kapı mı dinliyorsun piç!
Bir anda kendime gelip yükselmem ile herkes tekrar kopmuştu. Barış ise endişe içinde bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terim? || Kerem Aktürkoğlu
Teen FictionFatih Terim'in canından çok sevdiği yeğeni 5 yıl sonra Türkiye'ye dönmeye karar verirse ne olur? FanFic