Gelen mesaj ile sırıtmış ve "bekliyorumm" yazıp telefonu kapatmıştım. Ravza konuştu
Ee kanka gitmeye niyetin yok herhalde?
Kanka dur 2 dakika Kerem geliyor.
Ayy söylesene Halilde gelsin.
Dediği şey ile ikimizde gülmüştük. Arabanın yanında durmuş Kerem'i bekliyorduk ki yanında Berkan ile yanımıza geldiğini gördük.
Of bu ne diye geliyor ben Halil'i istiyordum!
Dediği şeye kahkaha atmıştım ki ikili yanımıza gelmişti. Tabii Kerem hemen sarılmıştı.
Kerem dur şimdi dayım falan görecek.
İçerde bizimkilerle uğraşıyor o bir şey olmaz.
Kerem benden ayrılmıştı. Bende hemen Berkan'a dönmüştüm.
Sen utanmıyor musun lan Almanya'daki arkadaşını herkese anlatmaya?
Benim hiçbir suçum yok ben isim vermedim.
Berkan ellerini kaldırıp kendinin bir şey yapmadığını anlatmaya çalışıyordu. İyi ki isim vermemişsin kanka birde verseydin ne olacaktı?
Neyse çok durmayın burada yoksa valla dayım...
Gözlerimi büyütüp elimle boynumu keser gibi yapmıştım. Hepsi yaptığım harekete gülmüştü. Kerem ise havalı havalı kasılıp
Pınar Terim'in yanındaydık deriz ya ne olacak?
Sahteden göz devirmiş ve gülmüştüm. 1 2 dakika daha süren tatlı bir konuşma sonunda bu sefer sarılarak vedalaşmış ve ayrılacaktık ki Kerem bir anda Ravza'ya döndü.
Ravza ben bir şeyler duydum.
Kerem'in dediği şey ile Ravza bana dönmüştü ben Kerem'e Halille ilgili bir şey söylememiştim ki ne duymuş olabilir? Ravza tekrar Kerem'e dönmüştü.
Ne duydun?
Koyu fenerliymişsin ayıp oluyor bak ha.
Kerem sırıtmıştı ki bizde Halille ilgili bir şey duymadığı için rahatlayarak kendi kendimize gülmüştük.
Bizde böyleyiz enişte naparsın
Ravza'nın sırıtarak söylediği şey ile Kerem'de sırıtmış ve çok sükür gitmişti. Kerem gider gitmez Ravza kalbini tutmuştu.
Kanka bayılacaktım amınakoyum.
Oğlum bende diyorum ki ne ara duydu? Nerden duydu?
Üstümüzdeki küçük gerginliği attıktan sonra arabaya binmiş ve beraber eve geçiyorduk. Kızlarıda bizim eve çağırmıştım çünkü evde çok canım sıkılıyordu. Hazır onlarında boş zamanını bulmuşken değerlendireyim dedim.
Eve geçmeden önce markete uğramış ve bir şeyler almıştık. Hepimizin kafasını toplayacak kız kıza ortamı yapacaktık. Her zor günümde olan kızlarla en iyi günlerimde...
Ravza ile beraber eve geçip ortamı hazırlamıştık. Ortam dediğimde abur cuburlar,içecekler,televizyonda kısık sesli bir şarkı,battaniye
Ve süper ortamımız hazır!Kızlar 15 dakika içerisinde gelmişti ve hepimizin konuşmayı beklediği restoran gününü konuşabilecektik artık. Ravza böyle anları hiç kaçırmayacağı için hemen lafa girdi.
Abi ben Mustafa'yı hiç beklemiyordum zaten o ayrı mesele ama Kazım'ı gördüm ya harbi diyorum size midem bulandı ya.
Ravza kusar gibi yapmıştı ve hemen sonra lafına devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terim? || Kerem Aktürkoğlu
Teen FictionFatih Terim'in canından çok sevdiği yeğeni 5 yıl sonra Türkiye'ye dönmeye karar verirse ne olur? FanFic