KEYİFLİ OKUMALAR
9.TOZLU RAFLARDA KALAN HAYALLER
🌻Hayatımın hangi aşamasında olursam olayım hayal kurmaktan kaçınırdım. Belki de zihnimdeki gizli dünyayı henüz keşfedemediğim için nasıl becereceğimi bilemediğimdendi ya da bir keresinde üstüme yıkıldığı için benzer olayları yaşamamak içindi.
Ama artık benim de hayallerim vardı.
Zihnimin raflarından birine öylece atıvermişim de tozların arasında yeniden bulmuştum sanki.
Şimdi o bulduğum hayallerimle bir şekilde yaşayıp giderken benim dışımdakiler de öğrenmişti.
Yaklaşık on beş çift göz üstüme dönerken benim bakışlarım Hale'nin çehresindeydi.
"Demek doğruymuş duyduklarım!" diye sevinçle bağıran Aynur Ablaydı. Dedikodu ilk ağızdan onaylanmasa bile emin olacağı kaynaktan duymuş olmuştu. Çünkü Hale, benim yakın arkadaşımdı ve her şeyimi bilirdi.
Ancak uydurduğuna ben bile inanmazken diğerlerinin hemen kabul etmesi ilginçti. "Ne duydun ki?" diye sorarken bakışlarım mutluluktan dört köşe olmuş Aynur Ablaya döndü.
"Mahir, narenciye bahçesine ev yaptırmak için birilerini arıyormuş," dedi tükenmek bilmeyen heyecanıyla. "Bizim Orhan'a söylemiş. Orhan da orada ev olmaz demiş ama Mahir ısrar etmiş. Hayırlı bir işim var demiş, benim inşaatı yapıver dile benden ne dilersen demiş."
O, ona demiş, bu buna demiş...
Ohoo!
"Hayırlı bir iş deyince aklına hemen evlilik mi geldi, Aynur Abla?"
Aniden ciddileşip, "Ne gelecekti başka," derken ayıplarcasına bakıyordu. Aynen başka akla gelecek bir şey olmazdı ki tek keramet evlilikteydi ama değil mi?
"Ee, Orhan Abi kabul etmiş mi evi yapmayı?" diye soran Hale'ydi. Bütün dikkatini vermişti konuya.
Aynur Abla keyifle sırıttığında eliyle omzuma vurdu. "Etmiş etmiş," dedi. "Sürprizi kaçmasın ama pek güzel olacak bitince."
"Laminantlar kesin meşe rengidir," diyerek diğer yandan da Hale dürttü beni. "Mutfak da beyaz oymalı dolaplı."
Bir keresinde Hale'ye hayalimdeki evi anlatırken tüm detayları verdiğim için isteklerimi sıralıyordu şu an.
Sus dercesine yüzüne baktığımda Aynur Ablayla katıla katıla gülüyorlardı. Diğerleriyse şaşkındı ama onlara eşlik ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşi Bekleyen Ayçiçeği(Mahalle)
General FictionMahalle sakinleri her yıl olduğu gibi ilk iftarlarını birlikte yapabilmek için Günebakan Ev Yemekleri restoranında harıl harıl hazırlıklarını sürdürürken beklenmedik bir adam, sofralarına misafir olacaktır. Gelen bu misafiri gören Yasemin'in elindek...