Összeszorult a gyomrom, ahogy a tornateremből kiszűrődő zajok megütötték a fülemet. Földbe gyökerezett a lábam. Egy labda csapódott a padlónak, majd pattogva továbbgurult.
— Szép volt! De tudnád legközelebb kicsit magasabbra adni?
— Persze, bocsi. Mehet?
Egy dobás, egy fogadás, egy feladás, egy ütés. Miután a röplabda ismét földet ért, a két hang tulajdonosa elégedetten összepacsizott. Tudtam, hogy nem illene hallgatóznom, ahogy a két fiú szedelőzködni kezdett, de egyszerűen nem bírtam elmozdulni a helyemről.
— Már kíváncsi vagyok az elsőévesek meccsére — kezdte az egyik, érezhető volt a hangsúlyán, hogy töpreng.
— É... én is. Szurkolok a törpének.
— Sok potenciál rejlik benne. És a másikban is. Ha a Pálya Királya lemond az egyeduralmáról, megállíthatatlan lesz.
Kis csend állt be, amíg a két fiú összecipzárazta a táskáikat.
— Uáhh — ásított az egyik, aztán — gondolom — ahogy feltápászkodott, megnyikordult a
cipője. — Hazamegyek, és végigalszom a délutánt.— Mostanában elég fáradt szoktál lenni...
— Öh... Ümm... későn fekszem le, csak az — hebegett a fáradt fiú. Ekkor hirtelen kiléptek a teremből.
Úgy rezzentem össze, mint akit rajtakaptak, de nem vettek észre, így zavartalanul folytatták a beszélgetést, amíg én a falnak lapulva átkoztam magamat, hogy miért vagyok még itt.
— Ugyan, Tanaka, előlem nem kell eltitkold, hogy segítesz a tökmagnak és a Királynak — nevetett elnézően a szürke hajú, aztán bezárta a tornatermet. — Én is tanítok ezt-azt Hinatának. Meg kell hagyni, nagyon eltökélt.
— Aaazta, Suga-san!
— Tanaka — szólalt meg ismét a szürke hajú, a hangjuk és a lépteik is távolodtak. — Ez maradjon egy titok. Daichinak nem kell róla tudnia.
— Értettem...!
Ezzel becsapódott mögöttük a főépület ajtaja, és elnyelte a hangjukat. Feleszmélve én is a fiúk után indultam, átkoztam a tájékozódóképességem, ami cserben hagyott, és ahhoz vezetett, hogy végighallgassam ezt a beszélgetést. Nyomasztó gondolatokkal a fejemben vetettem egy utolsó pillantást a tornateremre, és szinte futva kerestem meg az iskola kijáratát.
ᶻ 𝘇 𐰁
ESTÁS LEYENDO
újrakezdeni [haikyuu!!] ✓
Fanfic❝you take the man out of the city, not the city out the man❞ kageyama tobio x fem!oc [2024. 03. 29. - 2024. 09. 29.] Minden jog Furudate Haruichit illeti meg, leszámítva a saját karaktereimet.