15. BÖLÜM

3.3K 167 19
                                    


SÜRPRİZ!!!🥳

Çarşamba dedim ama dayanamadım bir güncük erken attım. 😌

Bayram hediyeniz olsun madem. 🍬🍫

Şimdiden iyi bayramlar. 😍

Yorumlarınız benim için çok kıymetli lütfen esirgemeyin. 🤗

İyi okumalar dilerim.🙈

09.04.2024
Salı
15:05


***

Kenan'ın kolunda büyük siyah arabaya bindiğimizde başım inanılmaz derecede dönüyordu. Yolculuk çok iyiydi de son dakikalar biraz mide bulantısı ve baş ağrısı yapmıştı.

İki büyük arabaya binen aile fertleri ile Fadime babaannenin evine doğru yolculuk başlamıştı.
Şehir merkezinden uzaklaşıp yukarıya taraf çıkarken başım virajlardan dolayı iyiden iyiye dönüyordu.

Gözlerim kapalı Kenan'ın koluna yaslıyken arabanın iç çok sessizdi. Kerem, Beren, Elif, Ömer ve kızları Nida diğer arabadayken Asım baba, Zühre anne, Kenan ve ben öndeki arabadaydık.

"İyi misin?"kolunu sıktığım elime dokunup soran Kenan'a
"Midem."demiştim ki Kenan şoföre arabayı durdurmasını söyledi.

"Zaten on dakika kaldı, siz gidin Zeynep biraz kötü, biz yürüyerek geliriz."dedi ve önce kendisi indi sonra da beni indirdi.

Arkadan gelen arabaya da açıklama yapıp onları gönderdikten sonra elimi tutup yavaş adımlarla yokuşu çıkmaya başladı. Aldığın temiz hava bulantıma iyi gelirken içimi kıpır kıpır etmişti. Toprak sonrası yağmur kokuyordu ağaçlardaki damlalara ve nemli zemine bakınca yağmurun üstünden çok zaman geçmediği belliydi.

Yaklaşık on dakika sessizce yürüdükten sonra yokuş bitmişti ve düzlükte bizi üç katlı dışı ahşap bir ev karşılamıştı. Önündeki arabalara ve insan kalabalığına bakınca Fadime babaannenin evi olduğunu anladım. Yaklaştıkça kulağıma gelen seslerle tebessüm ettim.

"Ula Kenan'la gelunum nereyedur? Sabahtandur öpeyrüm hepunuzi ama benum uşaklarla rastlaşmaduk daha. Ula Kerem, eşek sipasi üçtür öpeysun benu bunak değulum ben bileyrum. Çekul şurdan!"

Fadime babaanne bastonu ile Kerem'i kenara itip gözlerini etrafta gezdirince bahçe kapısından giren bizi gördü.

"Uiy, hele şukur, gelun ha boyle yamacuma." Ellerini öpüp sarıldığımda geri çekilip önce yüzüme sonra karnıma baktı.
"Nenesi, ne cüzel olmişsun, hele yüzüne hele karnuna. Torunlarum nasildur?"

Kenan utandığımı fark edince belimden tutup kenara çekti ve yerimi alıp babanneye sarıldı.

"İyiler iyi, utandırma karımı nene. Ben de iyiyim sağ ol." Kinayeyle söylediği cümle ile Fadime babaanne geri çekilip yüzüne baktı

"Sen sus hayursuz seni! Kaç gün oldi arayrum açmaysun sonra da dönmeysun, sonra çat kapı geleysunuz, yüzünde bunca çizikle, sürmene haritasına dönmüş ula yüzun, vardır bir bit yeniği-"demişti ki bakışları irileşti

"Uy nenem! İkizler uşaklar mi daa? Demiştum saa kot kafali. Ha gel boyle sarulam saa, uiyy. Anlamiştum erkek olacaani emme kiz torun da isteyrum, Elif'in kizi cadi kimin bi'şey, daha uslisini yapun siz."

Babaannenim cümlesi ile geride kalan ev halkı, yani Kenan'ın amcaları, halaları ve kuzenleri de anlamıştı cinsiyetleri. Tebrikler gülüşmeler havada uçuşurken kimse fark etmemişti ama ben babaannenin Kenan'ın kulağına fısıldadıgı şeyi duymuştum.

SADEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin