Anlamsız duygular

20.4K 241 159
                                    

Sabah uyandıgımda yanımda Aras yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah uyandıgımda yanımda Aras yoktu. Yatakdan kaltigim zaman koltuğun üzerinde bı paket vardı üzerinde bı notla.

Alasya  bugünlük bunları giy
Geri kalan bütün ihtiyaçlarını Serkan akşam getiricek .

                                            ARAS ÖZTÜRK

"geri zekalı şey hyr sen kimsin de  bana emir veriyorsun rica cümleleri götüne girsin kulağından girince anlamıyorsun belki gotünden girince anlarsın ”    diye kendi kendime söyleniyordum.

Paketi açtığımda içinden  siyah düz bir elbise çıktı. Hiç sevmezdim ki ben siyahı  ama hayat bana zorla siyahı sevdirmeye çalışıyordu.

Elbiseyi giyip aşşagı indim.

" Yenge  bir sey mi istedin”  diye sordu Serkan olduğunu düşündüğüm kişi

" Adın ne ”

" Serkan ,yenge”

" Serkan dışarı cıkıp hava almak istiyorum ”

" Yenge  abim kesin suretle dışarı adımını atmanı  istemiyor.”

" Serkan ara o abini dışarı çıkmak istedigmi söyle ”

" Tamam yenge ” diyip gitti. Ben de salona geçip oturdum. Arkamdan 2 dakika sonra serkan da geldi.

" Yenge abim seni istiyor”

"  Ver ” diyip telefonu aldım

" Efendim , ne oldu ”

" Güzelim  dışarı çıkamazsın”

" Hayır cıkıcam ”

" Alasya eve geliyorum 2 saat sonra eğer o ayaklarin o evin kapısından dışarı çıksın sana  istemediğin şeyler yaparim”

" Çok korktum anca boş boş tehtit ediyorsun zaten icratta ne var hiç bir şey”

" 9 ay sonra kucağında icratimin en büyüğünü gidiceksin güzelim sadece eve gelene kadar sabre..”

Lafını tamamlamadan telefonu kapattım çünkü ben istemeden bana dokunamazdi. Böyle bir yetkisi yoktu ama korkmuştum da.

" Serkan ” diye seslenmiştim.

"  Efendim yenge ”

" Oyun var mı bu evde ”

" Yenge abimin bı oyun odası var mış ama daha önce hiç girmedim”

" Oyun odasını ” dedim gözlerimi kapatıp açtım. Merak etmiştim.

" Şey tavla fln varsa oynariz tabi sende biliyorsan”

Bı KahkA patlattı "oynarız tabi yengem dur getirim” dedi.

Serkanla mutlak masasında tavla oynuyorduk ve tam 2 kez yenmistim serkani.

" Vere topppp al bakalım koltuğunun altına Serkan tavkayı” diyip gülmüştum.

"Noluyo lan burda!” diye bı kükreme  sesi duydup ikimizde mutfak kapısına donmustuk .

" Abi şey yengemin canı sıkılmısta tavla oynuyorduk ”

"Serkan siktir git şurdan kirmim bı tarafını ”

"Alasya sende odaya cık dolapın 2. Gözündeki kıyafetlerden birini giyip beni bekle ”

Hiç bir şey demeden odama gelmiştim. Dolapın 2. Gözune baktigimda şok gecirmistim.

" Ohaa bunlar ne , yuh bunun gerisi nerde ” sırf tanga ve sudyen detaylı gecelikler vardı burda .

Aralarindan en kapalı olanı giydim .

Aralarindan en kapalı olanı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkamdan Kapı açıldı.

" Yatağa uzan” diye emir verdi .

" Hayır henüz uykum gelmedi biraz  manzarayı izlemek istiyorum ”

"Sana ne dediysem onu yap lan!”
Diye kükreyince gidip yatağa yattım

"Alasya senin canını yakmak istemiyordum ama bugün ki bana olan tavırların ve başka bı erkekle samimi olman sana karşı acımasız olmamı sağladı bu gece seni hem zevkten hem acıdan  aglaticam güzelim.”

En guzel yerinde kestigim için bana kıza bilirsiniz ama  ilerleyen bölümlerde gerçekten güzel olayları olucak

İyi okumlar

KAYBOLMAK   +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin