çağresizlik

3.2K 87 59
                                    


Feleğim şaşmış bir şekilde Arasın İspanya da ki evine gidiyorduk. Benim küçük kız kardeşimi kaçırıp evlencekmiş. Bana yapamadığı bütün her şeyi kız kardeşime yapıcak pis sadist ruhlu adam.

" Daniel nolur hızlı sür kar- kardeşim ne haldedir” bı yandan ağlayıp bı yandan konuşuyordum.

Küçük sofia'mı ( sofiana'nın kısaltımı) evde ki bakıcıya emanet edip hızla yola düşündük.

" Güzelim sakin ol yetisicez  "

" Yetişelim , nolur yetişelim ”

Arasın evine geldiğimizde hızla araban inip malikanenin kapısına gittim.

" Aç lan kapıyı ARAS”

" KARDEŞİME ZARAR VERDİYSEN SENİ ÖLDÜRÜRÜM DUYDUN MU BENİ SENİ ÖLDÜRÜRÜM.”

"güzelim sakin ol”

" Daniel kapıyı açıyorlar ”

" Ooooo pek saygı değer misafirlerim gelmiş”

Aras kapıyı açtığında üzerinde damatlık vardı.

" Buyrun ,buyrun  nikahıma hoşgeldiniz”

" Kardeşim nerde , MELİSA “

" abla burdayım ”

”Kardeşim bu halin ne çıkar şu gelinligi uzeriden , Allah'ım birde gelinlik giymiş ”

" Kıskanıyorsun dimi beni abla sırf Aras sana değilde bana nikah kıyıyo diye kiskaniyorsun”

" Ne diyorsun ablam sen , gel gözünü sevim gidelim”

" Hayır abla hayatımın fırsatı ayağıma gelmiş zengin, yakışıklı bı adamla evleniyorum işte ”

" Ablam bu adam normal değil bana tecavüz eden biriyle bana şiddet uygulayan biriyle nasıl evlenebilirsin”

" He birde o mesele var demi. Hımmm doğum etmişsin tebrik ederim ama arasa bı erkek çocuk veremedim ama ben vericem abla , hem Aras yatakda çok iyi biliyor musun?  Beni nasıl sert becerdiğini ”

" Melisa sus”

" Elimi kolumu bağlayıp sikiyo beni ”

" MELİSA SUS”

" Hem ben o senden daha fazla zevk veriyorum ”

" Bir keresinde bana ne dedi biliyor musun ? Ablan dan daha güzel sakso çekiyorsun dedi. O yarrağını boğazıma kadar alı-”  cümlesini tamamlayamadan ona attıgim tokatla susmustu .

" Artık benim senin gibi bir kardeşim yok!”

" İLERİDE BU PİSLİK ADAMİN SANA YAPTIKLARI YUZUNDEN KAPIMA GELİRSEN BİLKİ BİR ABLAN YOK!”

" ŞİMDİ SİKTİR GİT O YARRAGİ BOGAZİNA KADAR AL ”. Dedikten sonra evden dışarı çıktım.

Arabaya doğru ilerlerken Daniel de arkamdan geliyordu .

" Bu saaten sonra Melisa'nın adı geçmiycek  benim olduğum ortamda ”

"  Benim öyle bir kardesim olamaz”

" Tamam ama çok sinirlisin bı sakinleş ”

" Boş insanlar için üzme kendini güzelim”

" Haklısın Daniel, Melisa'nın bana dediklerini bı duysaydin çıldırırdın”

" Benim yaşadıklarımı yaşıycak ama o  kacamiycak ”

" Hak etti güzelim boş ver”

&&&&&&&&&&&&&&
 

Eve geldiğimizde pensesim uyuyordu. Onu bu iki saat içinde o kadar özlemiştim ki kokusuna doyup yanında yattım.

İki ki anne olmuştum. İki ki bu şerefi yaşamıştım. Tek dileğim kızıma iyi bir anne olmak dı.

Daniel den çok iyi bir baba olur du ama tabi ki safia kendi çocuğunun yerini tutmaz dı. O da ister kendi çocuğunun olmasını ama ben buna hazır değildim. Sanırım en iyisi kızımı da alıp çekip gitmek olurdu.




Melisa'nın iğrençlik şaka mı?

KAYBOLMAK   +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin