DANİEL'İN AGZINDAN
Bugün bütün herşeyi Alasya ya anlatıcaktım. Beni çok yanlış anlamıştı. Onu korumak isterken kalbini kırmıştım. Serkan bana ilk alasya dan baksettiginde ilgimi çekmese de sonrasında baya ilgimi çekmişti. Ona git gide baglanıyordum. Belkide aşık oluyordum bilmiyorum ama şuan onun odasına doğru gidiyordum.
Alasya'nın ağzından
Bebeğim artık 5 aylıktı. Dün doktor kontrolüne gittiğimde cinsiyetinin kız olduğunu öğrendim. O kadar çok sevinmiştim ki. Eve gelene kadar ağlamıştım. Canım kızım seni o despot babandan kurtarıp sana iyi bir gelicek verecektim. Annenin yapamadığı, alamadığı herşeye sahip olucak, güvenli bir ortamda büyüyecek sin.
Dün Daniel bana ne kadar eşlik etmek istese de izin vermemiştim. Beni onun bunun altına yatan bir kadın olarak görüyorsa hayatım da yer yoktu.
"Gelebilir miyim” diye bir erkek ses duyunca.
SİKTİR o kimin sesiydi. Daniel'in olabilir miydi. Daniel Türkçe biliyor muydu.
"Gel"
"Alasya-”
"Sen en başında beri Türkçe biliyordun ve bana zorla İspanyolca ögrettirdin.”
"Evet çünkü bundan sonra ki hayatın İspanya da geçiceksin yaşıyacagın ülkenin dilini öğrenmen gerekiyordu.”
"Ya sen ne saçmalıyorsun , ne anlatıyorsun”
"Bagırma, insan gibi konuşalım herşeyi anlatıcam”
"Serkan bana ulaştı yardıma ihtiyacın olduğunu söyledi benimle bir anlasma yaptı seni ve karnındaki çocuğa sahip cikmam karşılığında Aras Öztürk'ü batırmayı teklif etti ve bende kabul ettim. Ama lanet olsun 2 aydır Serkana ulaşamıyorum.”
" Daniel Ar- Aras ogrendiyse öldürür onu ” diyip ağlamaya başlamıştım. Bu hamilelik hormonları çok beterdi.
"Alasya sana bir şey soyliycem ama sakın panik yapma”
" Ne oldu , yoksa serkanı öldürmüş mü”
" Hayır, onu bilmiyorum ama Aras İspanya ya gelmiş biri senin yerini sızdırmiş olabilir.”
" Daniel ben Esila dan şüpheleniyorum. O kız geldiğimden beri garip hareketler sergiliyor. Başta senin sevgilin sandım. Ama hiç başbaşa vakit geçirmeyince başka bir şey olduğundan şüphelendim. Ajan gibi.
"Esila benim kuzenim Alasya Arasın da üvey kardeşi. ”
" Ne , anlamadım, neden bahsediyorsun.”
" Arasın babası esilanin annesiyle yani benim teyzemle yasak aşk yaşıyordu. Bu yasak aşktan Esila olunca arasın kafayı yedi. Aras da Esila ya hep piç gözüyle baktı.”
" Daniel ben - ben gerçketen kaldıramıyorum kızımı da alıp gitmek istiyorum buralardan ”
" Kız mı?”
" Ney”
" Bebeğin diyorum cinsiyeti kız mı?”
" Ahh evet benim minik kuşumun cinsiyeti kız mış. Biliyor musun Daniel hep o evden kurtulup hayatımı yaşamak istemiştim. Sonra babam beni arasa sattı. Sonra hamile kaldım. Kızım için o hayattan kaçtım. Sırf ona daha güzel bir gelecek verebilmek için.”
" Aras İspanya ya geldiğine göre kesin masayı topliycak.”
" Seni masayla tanıştırması iyi olmadı. Ama karısı olmadigin için sorun olmaz”
" Ne diyorsun Daniel ”
" Benimle evlen”
" NE”
" benimle evlen, yani anlaşmali evlilik yapalım seni korurum herkese karşı seni korurum. ”
" Ama neden , neden bunu yapıyorsun Daniel ”
" Çünkü sen arasın eline geçersen çok kötü şeyler olucak. O çocuk erkek olsaydı. Aras masanın mutlak sahibi olurdu. Çünkü arkasında velihattı olucaktı. Ama şimdi bir kızı olucak kesinlikle ikinizden de kurtulmak ister ve onun eline geçersen seni ben bile koruyamam”
"Yani”
"Yanisi evlenicez”
Devam edicekk
Yeni bölümde neler olsun istersiniz?
Oy:60
Yorum:100
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLMAK +18
Genç Kurgu"SOYUN " dedi tehtit kokan sesiyle. " Aras nolur yapma " dedim ağlamalı bı sesle. " SOYUN LAN LAFIMI İKİLETME BENİM" Hikayenin başları Aras Özçelik ile geçmiştir. Daniel Green & Alasya Çelikler #1 intikam 23/04/24 #1 Genç kurgu 13/05/24 #...