amaçsız part 2

10.1K 106 22
                                    

Bi önceki bölümün devamıdır:)

Hamile değildim evet ben hamile değildim son zamanlarda  duyduğum en güzel haberdi. Çok sevinmiştim. Arasla sabah doktora gittiğimizde doktor sadece adet gecikmemin olduğunu  ve bunun sebebininde yeme bozuklugumun olduğunu söylemişti. Ben çok sevinsemde Aras da bı o kadar üzülmüştü.

" Hamilesin sanmıştım ”

" Sanma Aras  hamile kalmak istemiyorum”

" Alasya seçim hakkının olmadığını biliyorsun güzelim uzatma ”

" Bu saaten sonra Yemene içmene dikkat ediceksin ”

" Aras çocuk için fazla acele etmesek”

" Olmaz geç bile kaldık lan” diyince daha fazla üstlemedim. Arabaya binip eve gelmiştik. İstanbul'u gezmek istiyordum  deli gibi 21 yıldır yaşadığım şehri merak ediyordum.

Babam her özel günlerinizde annemi ve kardeşlerimi alır yemeğe götürürdu. Beni evde bırakıp üstüne de ağlıyorum diye döverdi.

Beni hiç kızı gibi görmedi. Ve hiç sevmedi bir kez bile başımı okşamadı.

Aklıma gelenlerle gözlerim dolmuştu.

" Noldu ”

" Yok bir şey ” anlatsam anlarmıydı ki anliycagni sanmazdim çünkü babamdan bı farkı yoktu.

Eve gelip odama çıkmıştım . Sadece dinlenmek istiyordum. Tam gözlerimi kapatmıştım telefonuma bı mesaj geldi.

055373: Alasya nasılsın ben emir müsaitsen seninle görüşmek istiyorum.

Siz:  müsaitim emir buyur.

055373: mümkünse yüz yüze konuşalım Alasya .

Siz:   ne konu hakkında?

055373 kişisi emir olarak kaydedildi.

Emir :  sana anlatmam gereken çok önemli şeyler var nolur kırma beni.

Siz: tamam ama bu buluşma gizli olucak ve zamanımız kısıtlı sen bana yeri konum atarsın

Yazdım ve çıktım konuşmadan . Geriye sadece arası atlatmak kalmıştı.

Devamm edicek

İyi okumlarr

Canlarım normalde bu bölüm acımasız bölümüne dahildi ama zamanım olmadığı için şuan yayinliyorum yani farklı bı bölüm değil



KAYBOLMAK   +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin