ten tene +18

6K 88 24
                                    

Daniel aşağıda kızımızı uyuturken  bende odam da gecelik şeçiyordum. Evet kararımı vermiştim. Daniel ile kalıp hayatımın sonuna kadar da onunla olmak istiyordum. Ben bu adamı sevmek istiyordum.  Benden bu zamana kadar esirgenen şeyleri yaşamak istiyordum.

İstediğim gelinliği seçtikten sonra Daniel'i beklemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İstediğim gelinliği seçtikten sonra Daniel'i beklemeye başladım.

Kapı çalındığında ise " gelebilirsin ”

" Güz-” Daniel ile  göz göze geldiğimizde cümlesi ağzında kalmıştı.

" Sen hazırlanim derken ben ciddi anlamda hazırlanıcagini düsünmemiştim.”

" Neden ? Sence de artık vakti gelmedi  mim?”

" Geldi mi?”

" Hı Hı ”

" Valla de ” bu söylemine karşılık bı KahkA attım. Bu çocuğun içinden adanalı çıkmıştı. Bı tarafının türk olduğunu biliyordum. Ama bu kadar türk huylu olabileceğini tahmin etmemiştim. Seviyordum huyunu suyunu herşeyini.

" Valla , hadi artık ben beklettim sen bekletme beni”

" Sen iste yeter ki güzelim ” diyip Dudaklarıma yapışmıştı. Bu beni ilk öpüşü değildi ama ikimizin de istekle dolu ilk ölüşümüzdü.

Dilini agzımın içine soktuğunda derince inledim.  Bu duygular çok başkaydı.   Daniel alt dudağımı ısırdıgında karşılık vermedigimi anladım. Onunda bana yaptığı gibi alt dudağını sömürerek karşılık verdiğimde o da inlemişti.

Geceliğimin içine elini soktuğunda tüylerim diken diken olmuştu. Yavaş yavaş yatağa doğru gittiğimizde beni yatağa yaptırmıştı. Kendini üstüme atıp. Öpüsmeye devam etmiştik. Tek bir hareketiyle geceliğimi yirttiginda " Daniel na- napıyorsun ah”

" Şhhhttt daha güzellerini Alicam ben sana”

Aynı şekilde iç çamaşırlarımı da yırttığın da sadece inlemiştim.

" İçime git artık nolur ”

" O kadar kolay değil güzelim. Daha ön sevişmemiz bitmedi.” diyip kafasını kadınlığıma sokmuştu. Evet resmen sokmuştu. Ve elma şekeri yalar gibi yalıyordum.

" Ahhh Daniel bu- bu çok güzel ”

" Daha güzelleri de var yavrum ” diyip beni yatak da ters çevirdi. Bı yandan kadınlığımı emiryor bı yandan parmaklıyordu. Ve bu beni deli ediyordu.
" Ahhh daniell yap-”

" Şhtttt güzelim bu gece ipler benim elimde sen sadece zevkine bak”

" Ahhh tam tamam”

Kadinligim da ki sömürüsu bittikten sonra beni düz çevirip yatırdı.

Kendi üstünü çikarmaya başladığında onu izliyordum. Son olarak iç çamaşırıni çıkardığında büyük erkekliğiyle göz göze geldim. 

" Yavrum uzun zamandır seks yapmadın canın acıya bilir.” dediğinde kafamı sallamıştım.

Üzerime eğilip beni öpmeye başladıgında " içine hızlı giricem  dayanamiyorum”

" Ahh tamam ”  dediğimde hızla içime girmişti.

Gözlerim kayıyordu zevkten.  Vücut sesleriniz oda da yankılanıyordu.

" Ahh hızlı ol cimcimem uyanır şimdi ”

" Uyanmaz o babasını sever ve zevkinin yarı da kalmasını istemez”

Dediğinde odadan Sofia 'nın ağlama  sesleri geliyor du.

" Olamaz kızım yapma bunu babana ”

.............



Selam canlarım bu bölümü 8 saat olmak üzere çıktığım yolculuktan atıyorum .

İyi okumalar

KAYBOLMAK   +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin