ölümün yüzü +18

9.2K 153 112
                                    

Etraf karanlıktı. Dehşet üstü bı ortam vardı. Koskoca salonun elektrikiği kesildikten sonra taranmaya başlamışdı. Her yerde , her yerde mermiler vardı.

" Daniel çok korkuyorum ” dedim ağlayarak. Daniel olaylar başlayınca hemen beni ve kendisini bı masanin altına atmıştı. Hemen herkes bizim kadar şanslı değildi. Cünkü garsonun bir tanesinin anlından giren kurşunla bakışmıştık.

" DURDURUN LAN ŞUNLARI, BİR ÇIKIM ŞURDAN EBELERİNİ SİKİCEM VELEDÜL ZİNALARIM” diye bagıran arasa kaydı gözlerim.

Götünü dikmiş elleriyle başını koruyordu. Arkası bize dönük olduğu için domalmis gibi görünüyor du.

" Bakma şu adama ”

" Bakmıyorum Daniel sadece böyle bir ortamda bile şuursuzca konuşabiliyor.”

" Sikir et onu güzelim şurdan çıkarım ben sana özel şuursuzluklar yapıcagım”

" Kaydettiğin şey sevişmek ise çok beklersin daniel”

" Beklerim yavrum , yeter ki benimle ol” dediğinde dudaklarıma yönelmişti ki. " Patron ortalık temiz çıkarabilir siniz.”

" Salim bu anımı bekledin oğlum gelmek için ”

" Abi ben naptım ki”

" Agzın-”

" Bir şey yapmadın salim sen git biz geliyoruz”

Daniel'e yaklaşıp kulagına yükselerek " Aras bize bakıyor şimdi seni öpücem ” dedikten sonra dudaklarına yükselmiştim ki  hızla dudaklarımızı birleştirdi. Derin ve tutkulu öpüyordu.

" Oropsu çocuğu birde öpüyor lan ” Aras arkamızda söyleniyorken biz hala öpüşüyorduk.”

"Evde devam ederiz karıcım şimdi gidelim.” dediğinde elini tutup dışarı çıktık.

&&&&&&&&&&&&&

Arasın agzından

  Alasya ve Daniel'i el ele görünce çıldırmıştım. Ben kadınıma kavuşmak için saatleri sayarken o şerefsiz benim kadınımla evlenmiş üstüne bide tüm masanın karşısına el ele çıkmışlardı.

Daniel benim en büyük rakibim di. Benim zayıf noktalarımı biliyordu. Ve bunları fırsata çeviriyordu it.

Acil  bir velihatta ihtiyacım vardı. Alasya yı her ne kadar sevsem de
bana  geri dönmezdi. 

Alasya bana tek bir şartla dönerdi. O da kız kardesiydi. Kız kardeşini kaçırıp Alasya yı tehtit edersem alasyam bana gelirdi.

Hemen Melisa'nın kaçırılması için emir vermiştim. O cimcime yarın burda olurdu . Onun gelmesi demek Alasya'nın gelmesi demek di.

&&&&&&&&&&

Alasya'nın agzından

Eve geldiğimizde üstümü çıkarmak için izin isteyip odama çıkmıştım. Çok stresli bir geceydi ve bebeğim kötü etkilenmişti. Onu ve kendimi rahatlatmak için banyoya girdim. Jaluzi açıp üstümü çıkarıp içine girmiştim. Tam rahatlayıp kendimi bırakıcakken arkamda bı beden hissetmiştim. Arkamı donucektim ki.
"Şhhhh güzelim sakin ol benim ”

" Daniel neden sessiz sedasız geldin ”

" Öğle güzeldin ki kiyamadım seni bozmaya ”

" Yaaaa ”

" Benim güzelim rahatlamak mı istiyormuş.”

" Hı hımmm” eli kadınlıgıma doğru giderken  kafamı geriye omzuna yaslamıştım.

"Ahhh”

" Güzelim o kadar güzel inliyorsun ki hemen şuanda içine girebilirim ”

" Daniel ben bilmiyorum hazır değilim sanırım ”

" Sorun değil güzelim sen  rahatlasan yeter benim için ”

" Daniel”

" Efendim ”

" Şu parmaklarını tekrardan şey yapar mısın” küçük bı kahka attığında utanmıştım.

" Ney yaparmiyim güzelim ”

"  Off biliyorsun işte söyletme ”

" Tıhhh olmaz güzelim  şimdi cümleni tam söyle”

" Şey parmakları ile  beni  rahatlatabilir misin ”

" Hay hay güzelim ” diyip tekrardan parmağını içime sokunca gözlerim karamisti. Seks yapmayali çok olmuştu. O yüzden vajinam daralmıştı.

" Ahhh Daniel gelicem sanirim” parmakları hızla içimde gelip giderken benim bacaklarım jakuzinin kenarlarından sarkmıştı. Ben hareket ettikçe jakuzuden şu boşalıyordu. Daniel'in göğüslerimi sıkıp , okşaması beni bitiyordu.

" Gel güzelim benim için ak”

" Ahhh geliyorum daniel” dediğimde boşalmıştım.

"Aaaa” diye bağırdım da telaslanmiştı.

" Noldu güzelim ”

" Danile kızım tekme attı ”

" Daniel ilk tekmesi , bu hissettiğim ilk tekmesi ” diye konuşup ağlamaya başlamıştım.

" Şhhhht güzelim ağlama daha sen ben ve çocuğumuz ne güzel günlere şahitlik edicez bu ne ki”


Devam edicekk

Nasılsın canlarım. Sizcede artık yavaş yavaş mutlu bölümler ile beraber final olmalı siz ne düşünüyor sunuz .? Bu konuda.

Oy:70
Yorum:70

KAYBOLMAK   +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin