yalan +18

12.9K 141 43
                                    

" Aras  senden bir şey rica edebilir miyim?”

" Söyle güzelim gene ne oldu” bıkmış bı ifadeyle bana bakıyordu.

" Aras kardeşlerimi görmeye gidebilir miyim”

" Git güzelim ben babana soylerim evden gider sen rahat olursun Serkan bırakır seni istediğin zaman ”

" Sagol”

Rica ederim manasında kafasını sallamisti. Serkanı çağırıp  baba evine gelmistim.

" Serkan sen beni bekleme ben kalktigim zaman seni ararım gelirsin ”

" Olur yenge”

Serkanın ben içeriye girene kadar gitmiycegni biliyordum. O yüzden binaya girdim ve 1.  Kata çikip yangın merdivenlerinden assagiya atlamistim.

Bunu babam beni dövüp odama kitlediginde hep yapardım.  Beni merak edip odama geldiği de olmadığı için ertesi güne kadar vaktim oluyordu çikip biraz geziyordum ama bunu sadece 5 kez yapabilmistim çünkü babamın arkadaşı çoktu beni görüp haber gönderilerse babam beni öldürürdü.

Siteden çıkıp emirin mesaj attığı yere gelmiştim. Açik hava güzel yeşillik bir yerdi manzarası çok guzelidi .

" Alasya”  diye seslenen Emire döndüm.

" Emir ne bu çok önemli olman mesele çabuk anlat zamanım yok”

" Alasya  baban seni Arasa borcu karşılığı satmadı Aras seni dah-”

" ALASYAAAA”  diye kükreyen adama döndüm.

" Ar- arass” resmen gözlerinden ateş fışkırıyordu.

" Alasya bu yaptığınla bende olan kredin bitti kadın bundan sonra benim gerçek yüzümü görüceksin ”

" Aras”

" DUYDUN MU LAN”

" SERKAN ŞU SİKTİĞİMİN  DÖL FAZLALIGINI ALIN İCABINA BAKIN ”

" Aras bak emirin bı suçu yok gerçekten biz - biz kötü bir şey yapmıyorduk ” beni dinlemedin kolumdan tutup arabaya sürükledi beni içeri atıp " ne konuştunuz lan ”

" BANA BAK KIZIM ” diyip eliyle çenemi tutmuştu. " Aşikmısın lan ona he ”

"  Söyle lan söyle kafayı yiycem aminakoyim”

Ben çoktan ağlamaya başlamıştım.

" Ağlama amina koyim ağlama ” diyip bı anda dudaklarıma yapişmisti.

" Sana dokundumu , daha önce hiç bulustunuz mu ” diye sorup tekrar dudaklarıma yapışmıştı. Resmen işkence ediyordu.

Bı fermuar sesi duyduğumda erkekliğini dişari çikardigini duydum

" Konuşmuyorsun he o ağzını sikimde gör konuşmamayı” dediginide yapmıştı beni önünde diz çöktürüp erkekliğini agzima sonuna kadar köklemişti.

" Ahhh ağzın sicacık aynı amın gibi dar ve sicak” diyip saçlarımdan tutmuştu.

" Devam et hızlan daha da hizlan” demişti. Nefes alamıyordum.

" Konuşcakmisin lan ”

Kafamı sallmistim ama duymamıştı. Ve boşalana kadar da durmazdi.

" Alasya şimdi ağzına bosalicam ve  konuşucaz " dedikten sonra boşalmıştı.

" Konuş ”

Daha kendime gelememistim.

" Dün bana ulaştı seninle önemli bir şey konuşmam lazım dedi buluştuk

" Bana yalan söyleyip bulustun" diyerek sözümü kesti. Sonra işte tam konuşmak üzereyken sen geldin.

" Alasya eve  gittiğimizde kendini benden koru çünkü seni çok fena sikicem öyle böyle degil”

Devam edicek

Bı dahaki bölüm bomba gibi

Oy:15

Yorum:10

İyi okumalar

KAYBOLMAK   +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin