Şuan gögsümdeki derin bı agrıyla otelin merdivenlerini çıkıyordum
" Hangi oda ”
" 229 yenge ”
Odayı bulup kapıyı tıkladım. Aras kapıyı açtıgında şaşkınlıktan agzı açık kalmıştı.
"Nerde o kadın ! Nerde!”
İçeriye girip kral dairesindeki odaları gezmeye başladım.
" Nereye sakladın lan! Aras o kadın nerde!" Bı yandan deli gibi aglıyor bı yandan da arasın yanıma gidiyordum.
" Sana tek bir soru sorucagım Aras , beni aldattın mı?” yutkunamamıştım. Vericegi cevap evet se buna asla hazır değildim. Ben ne ara arasa bu kadar bağlanmıştım. Ne ara kendimi ona o kadar teslim etmiştim hiç bilmiyorum.
" Evet aldattım , nolcaktı tek seninle yetineceğimi mi sandın , sana bunu düşündüren neydi” diye sormuştu. Utanmadan arlanmadan bana bu soruyu sormuştu.
" Bitti” dedim.
Anlamaz bı şekilde tekrar etti.
" Biten ne ”
" Aramamızda siktiğimin olmayan ilişkisi bitti Aras Öztürk, git o hayalini kurduğun çocuğu koynumdan çıkıp, çıkıp gittiğin kadınlardan yap” ağlayarak onu göğsünden itmistim. Hızla odadan çıkıp Merdivenlere ilerledim.
"Serkan takip et Alasya yı sikmim belanı lan”
" Tamam abim o bende”
Otelden dışarı kendimi zor atmıştım. Nefes alamıyordum az ilerdeki banka gidip oturdum.
" Alasya ” adımın söylenmesiyle arkamı döndüm.
" Buyrun" dememle gülümsemişti.
" Alasya benim eren tanımadın mı gerçekten”
" Emir haaa sen ortaokuldaki ...." Devamını getiremedim. Çünkü karşımdaki çocuk benim ilk aşkımdı.
" Ne işim var senin burda alasya , ortaokuldan sonra hiç görüşemedik”
" Liseyi dışardan okudum , babam okula gitmeme izin vermemişti. Sadece 1 sene örgün eğitim gördüm"
" Babam hala değişmemis" derken yanıma banka oturmuştu.
Gözüm dalmıştı yola." Değişmedi, hatta daha beteri oldu" dedim dolu gözlerle.
" Naptı sana Alasya ” dedi.
" İnan bilmek istemezsin”
" Her şeyi biliyorum Alasya "
" Na... Nasıl ”
" Babanın seni borcu için sattığıni”
" Senin için geldim ben Alasya" deyip dudaklarıma yapıştı bı anda. Öyle içten öpüyordu ki karşılık vermemek imkansizdi. Birden bı boşluk hissettim. Gözlerimi açtığım da aras Erenin üzerinde yumrukluyordu.
" Yapma ne yapıyorsun bırak!”
" Serkan! Ne bakıyorsun ayirsana ”
" Lan ŞEREFSİZ sen kimsinde benim olanı öpüyorsun lan!”
" Senin o ağzını SİKMEM mi lan ben”
" O senin fln değil aras öztürk o en başından beri benimdi!”
" Lan siktirtme ebeni bana amınakodum”
Ben artık ağlamaktan harap olmuştum. Elimden bir şey gelmiyordu.
Erende yattı yerden bana sesleniyordu. " Alasyam sakın ağlama seni kurtarıcam”
Aras bı yumruk daha çaktı. " Sen kimi kimden kurtarıyorsun lan ”
Alasya düş önüme " gelmiyor-” dememe kalmadan. Beni sırtına alıp arabaya bindirmişti.
" Seninle evde konuşucaz " diyip serkanın yanina dönmüştu.
Bu bölüm biraz kısa olucak ama hiç moralim yok o yüzden uzun yazmadım kusura bakmayın
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLMAK +18
Teen Fiction"SOYUN " dedi tehtit kokan sesiyle. " Aras nolur yapma " dedim ağlamalı bı sesle. " SOYUN LAN LAFIMI İKİLETME BENİM" Hikayenin başları Aras Özçelik ile geçmiştir. Daniel Green & Alasya Çelikler #1 intikam 23/04/24 #1 Genç kurgu 13/05/24 #...