perişanlık

3.2K 98 52
                                    

MELİSA'NIN AĞZINDAN

Aras ile evlendiğim  için çok heyecanlıydım. Ablamın yaptığı o rezil şovundan sonra Arasın yanına gidip. " Odamıza gidelim canım, senin bütün yorgunluğunu alım üzerinden .” diye teklifte  bulundum.

Elinden tuttuğum gibi onu yatak odamıza götürdüm.  Libido olarak çok uyumlu olduğumuzu düşünüyorum. O sikmeyi seviyo ,bense sikilmeyi odamızın kapısını acıp içeri geçtiğimizde.

" Bu gece baskın olan ben olu-”

" Sikerim baskınını Melisa alt tarafı sikişcez odaya gelene kadar girmedigin  hal kalmadı.” bu dediği ile dumur olmuştum.

" Aras alt tarafı sikişmiycez ben sana kendimi vericem sen bunu basite alamazsın.”

" Sen kendini bana seni kaçırdigim ilk gün verdin ztn Melisa. Hatırlatırım zevkten dört köseydin”

" Evet ve yine aynısını istiyorum ”

" O zaman geç uzan yatağa ”

Bu dediğini yapmıştım ve gecemiz başlamıştı...

( Bunların ikisinin sevişmesini yazacak mide bulamadım kendim de )

&&&&&&&&&

" Ahhh” ”
"sevgilim çok iyiydin lütfen tekrar”

" Odana git Melisa ”

" NE!”

" Senin benimle , benim seninle işim bitti şimdi git odan da yat”

" Aras biz birlikte yatmıyor-”

" Ben hayatım da sadece bir kadınla beraber uyudum o da ablan Alasya idi. Benim için ilk ve son olucak.”

Arasın bu dediyle gözlerim dolmuştu. Hızla odadan çıkıp kendi adama gittim.


"AAAAAAA" " ALLAH KAHRETMESİN YİNE O  KAZANDI YİNEE”


( Melisa burda ağlaya dursun biz çiftimizin yanına gidelim😂😂)

&&&&&&&&&&&&

" Annesinin balıymiş bu  kız , Annesinin canıymiş bu kız.”

"Mıhhh ohhh mis gibi kokar mış benim kızım”

" Kızımız” diyen daniel'e döndüm.

" Kızımız canım kızım değil. Çok sevdin yeter ver birazda ben sevim güzeli mi”

Kızımı Daniel'in kucağına verdiğimde yüzünde oluşan Gülümsemeye bütün ömrümü verirdim .

" Oyyy o babasının güzeli miymiş , he kız sen babanın güzeli misin. ”

Daniel her sofia'ya seslendiğin de Sofia gülücükler saçıyordu .

" Valla güzelim benimde benim gibi bir babam olsa bende böyle gülerdim.”

" Ayy senin o burnunu yerim. Senin o küçücük parmaklarını. Off öp öp doyamam kızım ben sana ”

Sofia'yı sevmesi bittiğinde bana dönmüştü.

" Alasya açık kızıma bir kardeş yapmalıyız. Hatta çalışmalara hemen şimdi başlayabiliriz.”

" Daniel”

" Ne ama benim benim yavrum abla olmasın mı? He ablalık duygusunu tatmasın mı ? Ben tamamen kızım için söylüyorum ”

" Eminim sadece kızın için söylüyorsun dur .”

Bunu dediğimde gülmüştü. " İkimiz için istiyorum ”

" Biliyorum  ve gerçekliğinden şüphe ediyorum”

" Ben gerçeğim güzelim ama gerçeğe dönüştürülmeyi bekleyen bir bebek var .”

" Yaaa danielll , söyle konuşma kızımın yanında ”

" Gece kızımizla uyuduğumuz zaman beni öpüp zor durumda bırakmayı biliyorsun ama”

" İki gündür soğuk duş almakdan  anam ağladı. Zalim kızı olan sen halimden anlamıyorsun”

" Madem bu kadar ısrar ettin . Kızımızı uyut yukari gel ”

" Gerçekten mi”

" Gerçekten ”

" Allah kızım uyu , uyu kızım uyu”. diye kızını hızlı hızlı sallayan adama bakıp onun için hazırlanmak üzere yukari çıktım.




Ayy ben bunları çok sevdim

Melisa da beter olsun

KAYBOLMAK   +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin